Benim de Sorularım Var: Her Şeyden Konuşmalı'yı Mimledim : )

Kozmetik Tutkunu sayesinde eşleştiğim ve bloğunu o andan itibaren heyecanla incelediğim http://herseydenkonusmali.blogspot.com için ben de sorularımı hazırladım. Bir önceki yazımda kendi cevaplarımı uzunca yazmıştım. Şimdi soracağım sorular da pek kısa olmadı :) Soruları hazırlayan da soruları cevaplayacak olan da akrep burcu kadını olunca, ilk mimim olmasına rağmen azıcık standartları zorlayayım ve farklı sorular sorayım istedim.

Umarım keyif alırsın, sınırlarını aşılmış hissetmez ve sorularımı saçma bulmazsın : )
Başlıyoruz:

1. Kitap yazdığını ancak basacak yayınevi bulamadığını belirtmişsin. Ben bir gün bu isteğinin yerine geleceğine inanıyorum. Kitabının konusu ve türü ne?

2. Bloğunu inceledikçe sinemayı çok sevdiğini anladım. Diyelim ki, izlediklerin arasından bir film var ve o film için şu cümleleri kuruyorsun: "Bir insanın beni tamamen anlayabilmesi (ya da aynı frekansta olabilmemiz veya beni tam anlamıyla tanıyabilmesi için) şu filmi izlemiş olması gerekir." diyebileceğin bir film var mı? Eğer film olmazsa, kitap da olabilir. Hatta bir karakter de...

3. Mutsuz uyandığın sabahlarda ya da nedensizce mutsuzluk hissettiğin zamanlarda ne yaparsın? 

4. Okuduğun kitaplardan ya da izlediğin filmlerden çok sevdiğin bir kötü karakter oldu mu hiç? (Örneğin, Dexter gibi...)

5. Hayatında sürekli tekrarladığın ve ders almadığını düşündüğün hataların var mı? Bazen bu hatalarınla gurur duyuyor musun?

6. Ankara'da yaşadığını okudum. Ankara'yı sevmek için üç neden sorsam, cevapların neler olur?

7. Bunu bir Akrep olarak soruyorum : ) Altıncı hissin kuvvetli midir? Bu konuda paylaşmak istediğin bir anın var mı? İnsanlar hakkında gözlemlerin ve hislerin genellikle doğru çıkar mı? 

8. "Haydi Sinem, hemen yeni bir ülke ya da şehir ve yeni bir meslek iste, ne dilersen dile senin olacak!" deseler, neler istersin?

9. Seni en iyi anlatan ya da bazen kendini çok iyi hissettiren, mottom diyebileceğin bir söz var mı? 

10. Yaptığın en güzel yemek nedir? 

11. Son olarak da, blog yazmanın olumlu ve olumsuz yanları neler?

Bu arada, bloğunun çalışkanlığını kendime örnek aldım. Bloğuna sahip çıktıkça başarılı olursun, yazmayı bırakma demişsin ya, ne demek istediğini paylaştığın yazılarınla, önerilerinle, eğlenceli ve paylaşımcı yanını yansıttığın günlük hayatından küçük karelerle anladım : ) Ben yazmayı bırakmayacağım, sen de paylaşımlarını hiç azaltma, olur mu?

Soruların ve cevapların için çoook teşekkür ederim.

Sevgiler,
Yeliz


Not: Sinem cevaplarını yayınladı. Merak edenler için linki İşte Cevaplarım Tıkk Tıkk :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar