Kurabiyeden Kanatları Pastası

Dün ilk doğum günü partisi detaylarını yayınlamıştım. Okumayanlar varsa Tıkk Tıkk. Bugün de sıra arkadaşlarımla kutladığım ikincisinde.

İlkinde Parti Dünyası tarafından hazırlanan malzemeleri kullanmıştık. Yine aynı malzemeleri, bu sefer kendi evimde süslemek için kullandım.


Farklı bir tasarım olarak helyumlu balon almak yerine metalik balonlar alıp kendimiz şişirerek yemek masasının üstüne uhutac yardımıyla sanki baş aşağı duran ampullermiş gibi yerleştirdik. Helyumlu balonun güzelliği başka olsa da, bu sefer tüm organizasyon bana ait olduğundan bir gün önce şişirilen helyumlu balon da ertesi güne inmiş olacağından böyle bir seçim yaptım. Hatta o kadar sevdim ki kaç gün geçmesine rağmen hala salonumun tavanında asılı duruyorlar. Bana kalsa yeni yıl kutlamalarına kadar da kalabilir :)


Bozcaada'dan getirdiğimiz şaraplarının sonuncularına, peynir tabağı, üzüm, minik kanepeler, kabak kızartması, mini kumpirler, peynirli ve rokalı patlıcan sarmalar ve lazanya eşlik etti. Özellikle fotoğrafını çekemeden yemiş olsak da lazanya muhteşemdi.


Pastamı yine kendim yaptım, kurabiyeden iki melek kanadı ile elinde pasta tutan mini bir kız figürü yaptım, limon sarısının en sevdiğim tonunda pastayı kapladım.



Minik pastanın üstüne bir mum iliştirmeyi de unutmadan tabi :)

Arkada görmüş olduğunuz kurabiyeleri pamuk şekerle kapladım. Ama bu denemeden şunu anladım ki yenmeden hemen yarım saat önce yapıştırma işlemini yapmak gerekliymiş, çünkü hava ve şeker hamuru ile temas eden pamuk şekerler anında eriyorlar.

Mesela ilk yapıldıkları anda böyle sevimliydiler...


Çok güzel bir kutlama oldu. Tabi kutlamaları güzelleştirenler o an enerjisiyle, ışığıyla yanımızda olanlar. Siz de o kişileri sıkı sıkı hayatınızda tutun, iyi mi?

Sevgiyle...

Yorumlar

  1. bu yaşın bu kutlamalar kadar keyifli olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur Kübra'cım :) Kocaman sevgiler...

      Sil
  2. Doğum günü sahibesi bu kadar becerikli olunca masa da böyle renkli ve güzel oluyor demek ki:) Her şey çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Huzurlu yaşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy :) Çok teşekkür ederim, umarım bir gün senin için de hazırlarım :) Hepimiz için güzel bir yaş olsun inşallah...

      Sil
  3. Pastayı çok beğendim ben :) http://matmazeella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu o zaman bana :) Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar