#Blogfırtınası3- Az Gittim Uz Gittim...

#Azgittimuzgittimbirknidosbirbozcaadaseçtim

Knidos'tayım. Bir kez daha artık neredeyse tamamen yıkık kalıntılar arasından dünyada gördüğümü düşündüğüm en güzel manzaraya bakıyorum.

Aslında soğuk bir aralık günündeydik buraya gelmeden birkaç dakika önce. Kapıdaki görevliye "Burası bu mevsimde nasıl bu kadar sıcak olur? Güneşin gökyüzünde sonsuza kadar asılı kaldığı ve litrelerce su içtiğimiz o ilk gün gibi yine beni yakıyor ama güneşi göremiyorum." diyorum.

- Geldiğinizde buraya bir anı kaydetmişsiniz anlaşılan, onun sıcaklığını yaşıyorsunuz. Birazdan hepimiz üşümeye başlayacağız. Henüz üşümeden ikiniz de burasının tadını çıkarın.

Yürüyoruz... O hayatımın en güzel karesi dediğim kareyi çektiğim yere...

blogfırtınası

Derin bir nefes... Burada, bu bilim, sanat, mimarlık alanında ileri antik kentte yaşayan tüm insanları düşünüyorum.

- Onların insan olduğuna nedense inanamıyorum. Sanki birbirinden güzel heykellermiş de zamanla evrim geçirip bizlere, insanlara dönüşmüşler. 

Gülüyor.

- Ah şu senin hayalgücün!
...
Gülüyoruz.

- Biraz Bozcaada şarabı olsaydı keşke.
- Gel uğrayıp alalım.
...
Gözlerimizi kapatıp açtığımızda kendimizi Bozcaada'da buluyoruz. Burası da, sıcak ama serin bir nisan gününde. Çamlıbağ şarapevinin yolunu tutuyoruz.

- Acele et, diyor.
- Burada zaman yavaş gerek yok telaşa, diyorum.

Ben Vasilaki alıyorum, o da Karalahna... Yel değirmenlerine doğru yola çıkıyoruz.

Ne tuhaf değil mi sadece ikimizin gördüğü bir güneşi batırmak...

blog fırtınası

Güneş batmak üzereyken "Bu anın sonsuz olmasını dilerdim." diyorum.

- "Batmadan gözlerimizi kapatıp dönersek sonsuz olur belki." diyor.
- "Kapatırsak, açtığımızda bir rüya gördüğümüzü düşünebiliriz." diyorum.

Gözlerimiz kapalı gülüyoruz.
Açtığımızda gerçekten nerede olduğumuzu hiç bilemeyeceğiz...
Bir, iki, üç...

*Gün 3. Dünyada istediğiniz bir yere gidebilecek olsanız nereyi seçerdiniz, düşünün. Oradaki deneyiminizi yazın.

Yorumlar

  1. Harika bir yazı olmuş, tebrik ederim. Ben henüz bu 3. ödevi yapamadım, ne güzel bir etkinlik oldu. Lezzetli yazılar çoğaldı birdenbire:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ben de sabırsızlıkla senin yazını bekliyorum o halde. Sevgiler :)

      Sil
  2. Çok güzel yazmışsın masal gibi :) Bu etkinlik öbür ay da olsun olmaz mıııı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Her seferinde ne yazıcam aklımda da bişey yok ki yazmayayım en iyisi, diye oturuyorum sonra yazınca iyi ki katılmışım kalemim hızlandı diyorum :) umarım olur da ciddi zaman ve emek ben kendime hedef olarak bu ayı koydum bir daha zor :) sen de bazı günlerine katılsana, sevdiğin konular olursa... sen de konu konu yazmış olursun :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar