Ben Çirkinim Sen Güzelsin :)

Geçenlerde bir yazı yazmıştım, okumuş muydunuz?  Çirkiniz Aslında...

Bu yazıma cevap gibi bir video paylaşacağım şimdi sizinle...Yazıyı kısaca özetleyeyim: Hep fotoğraflarda güldüğümüz için günlük hayatımızda herhangi bir şey yaparken, ya da yapmazken, fotoğraf çekilmediğimiz anlarda da öyle gülümser gibi güzel güzel baktığımızı sandığımız için habersiz çekilen bir fotoğrafta gün ışığına çıkan çirkin ve gülümsemez (kabaca suratsız) hallerimiz sonucu şok geçirebilmemizi, oysa dünyaya zaten öyle göründüğümüzü yazmıştım.

Bu videoyu daha önce izlediğimde de çok etkilenmiştim. Ama youtube açılınca (gözümüz aydın!) yeniden izleme şansım oldu ve hatırladım ki, aslında hepimizde kendimizi bir çirkin görme eğilimi var. Hep eksikliklerimize, kötü anlamda fazlalıklarımıza odaklandığımız için yüzümüzdeki gamzeyi, gözlerimizdeki ışıltımızı unutuyoruz. Bana yeniden izlemek çok iyi geldi. Sizin de haftanız iyi başlasın istedim.



Videoda "You are more beautiful than you think" diyor, "Düşündüğünden çok daha güzelsin." Dolayısı ile hepimiz kendimizi çirkin görme eğilimindeyken, başkalarının da o oranda güzelliklerine odaklıyız. Kimseye kendimiz kadar kötü davranmıyoruz aslında, en büyük eleştirmenimiz yine kendimiziz.

Dilerim, kendimize sevgi dolu gözlerle bakabiliriz...
Mutlu bir hafta olsun.

Sevgiyle...

Yorumlar

  1. Ne kadar yalın bir dille anlatmışlar,etkilenmemek mümkün değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle... Kaç kez izledim bilmiyorum ama her seferinde aynı etkiyi yaratıyor...

      Sil
  2. Vay be dediğim kısa filmlerden bir tanesiydi. Gerçekten paylaştığın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, yorumun için ben teşekkür ederim Emrah :)
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar