Frozen- Karlar Ülkesi Temalı Pasta

Frozen'ı izlediniz mi? Ben tam bir animasyon delisi olduğum için vizyona girer girmez izledim, sonlarına doğru da uyudum. Evet, tüm çocuklardan özür dilerim, biliyorum Elsa'ya bayılıyorsunuz, Olaf çok tatlı ama beni pek sarmadı. Nedeni de büyük ihtimalle sadece çocuklar için yapılması. Yani amaca uygun mu, evet. Başarılı olduğu da bir gerçek...

karlar ülkesi temalı pasta


Bir söz dolaşıyor pastacılar arasında:
"Her pastacı, Elsa yapımını bir gün tadacak." diye...
Neden?
Elsa zor, Elsa dert, Elsa bela.
Ama Nehir istemiş ki doğduğu ilk zamanları bilirim, o Elsa yapılacaktı, yapıldı.

Elsa'yı bir yana bırakırsak, bu Olaf çok tatlı. Tam iki buçuk saatimi aldı ama yine de çok tatlı. Canım Olaf!

olaf

Ukalalık gibi olmasın ama yapınca da sanırım en güzel Frozen pastasını dünya genelinde ben yaptım dedim :) Böbürlenmeyi hiç sevmem :)
elsa olaf cake

Frozen'ın tüm aşamalarını snapchatte paylaştım. Sonra bir arkadaşım mesaj attı, ameliyattan çıkmış ve tüm doktor arkadaşlarına benim Elsalı videolarımı izletip kantinde kopuyorlarmış :) Artık Elsa'ya nasıl güzel sözler sarf ettiysem varın siz düşünün :) Bir de madem anlık videolar çekiyorum pastayı uçurayım dedim, Olipsleri kırdım attım fırına. O arkadaki buzlar nasıl yapıldı sanıyorsunuz? Bayağı bir havam oldu snapchat camiasında :)

karlar ülkesi temalı pasta

Son olarak çılgın Elsa'mız Nehir'imizi size tanıtayım. Daha önce kelebekli tatlı mı tatlı bir pastası da olmuştu benimle. İyi ki doğdun tatlı kız. Nice tatlı ve mutlu yaşlara...

Yorumlar

  1. Çalıştığım parti evinde genelde pastaları patronumuz yapıyor ama geçenlerde müşterimiz sizin pastanızdan getirdi burada bütün yazılarınızı iştahla okuyorum tadına da bakmış oldum mükemmel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, hangi pastamın tadına baktınız :) Çok mutlu oldum <3 Çok teşekkür ederim yorumunuz için...

      Sil
  2. Çok güzel olmus. Mutlu yaslari oösun minik prensrsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :( Sevgiler kocaman...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar