Pasta: Mutlu Aile Pastası

aile pastası

Pastalarım sayesinde uzaktan da olsa tanıdığım biri var.
İlk tanışmamız benim meşhur biralı pastamla olmuştu.
Minicik bir doğum günü kutlayacaklardı. Muhtemelen 4-5 kişi bile değillerdi. Biralı pastamı çok sevmişti, ama 15 kişi altına çalışamadığımı söylediğimde herhalde çalışamayız demiştim içimden.
Yanıldım. Azıcık kişi için bir kez daha 15 kişilik o pastayı yaptım.
Bir de beğenildi, anlatamam. Ama şaşırmam. Çünkü, o pasta efsane bilirim :)
Biz de o teslimatta tanıştık, iki saniye. Sitenin önünde sonbaharın karanlık bir gecesinde ayaküstü.
fondant figure aile pastası


Sonra, benden tekrar bir pasta istedi Güner hanım. Hem de kutlama için değil. Bir neden mi olmalı illa? Ailesi için bir pasta yaptım birkaç ay sonra.

Pastayı teslim almaya gelirken, peyzaj mimarı olduğundan hobisi de terraiumlar olduğundan, bana minik bir terrarium yapmış elleriyle.
Kaktüs aşığı terrarium aşığı ben, resmen bayıldım.
Ve nasıl teşekkür etsem bilemedim.

O terrarium da şu en önde, kitabın hemen yanındaki :) Yeni sitemden aldım resmi, yani üstünde Tırtılın Düşü yazsa da panik yok :)

Bazen bir ince insan, kurtarır insanın gününü, yorgunluğunu.
İşte ondan hayatınızda çok olsun.
Minnetle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar