Buttercream Pastalar-2

Merhabalar herkese,

Buttercream pastalara kaldığım yerden devam ediyorum :)

Bu iki pastayı Unilever Çayırova fabrikasının bir pazar kahvaltısı için hazırladım. Aslında renkli olanın dış çevresi tamamen buttercream, diğer pastanın dış çevresi ise ganaj.

Buttercream ganajla kıyaslandığında yaz aylarında daha rahat tüketilebilecek bir lezzette, epeyce hafif. Tabii siz benim gibi bitter çikolata sevenlerdenseniz, dış çevresi ganaj olan sizi kalbinizden vuracaktır, eminim :)

doğum günü pastası en şık pasta

Pastanın üstündeki şakayık, yenilebilir kağıt yani gofret kağıdından yapıldı. Zahmetli ama şeker hamuruyla yaptıklarımla kıyasladığımda her koşulda tercih ederim :)



yenilebilir çiçek



buttercream cake

Bir önceki yazımda da yazdığım gibi, bu aralar takıldım gidiyorum buttercreamin büyüsüne.
Gerçekten çok şık değiller mi?

Kocaman kocaman sevgilerle...

Yorumlar

  1. Buttercream yoğun pudra şekeri içerdiğinden çok tatlı olmuyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damak zevkine göre değişebilir ama bence çok lezzetli.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar