Pembe Kitchenaid - Pink Kitchenaid

Şimdi büyük bir aşk hikayesi okuyacaksınız. Okuyucu! Hazır mıyız? 
3-2-1...

İki hafta önce benim için büyük günlerden biriydi! Neden derseniz, herkesin merak ettiği, nasıl tek başına altından kalkıyorsun bu işlerin dediği konu ciddi bir şekilde çözüldü.

Çünkü, ben dünyanın en güzel yardımcısına kavuştum!

kitchenaid, pembe kitchenaid
Bu yazı en çok okunan yazım olunca, bir tek bu eski fotoğrafı bırakıp diğerlerini değiştirdim sevgili okuyucu. 28.01.2016

Butik Pastacılıkla uğraşan ya da uğraşmak isteyen herkesin rüyası bir Kitchenaid almak. Ben de uzun zamandır istemekle birlikte bir yandan da fiyatının Türkiye'de pahalı olmasını bahane ederek erteliyordum.

İşin aslı Amerika'dan 350-400 dolara alabileceğiniz bir makine burada sadece Esse'de satılıyor ve fiyat olarak da 3000 TL'den başlıyor. Ama Amerika'dan getirteyim derseniz, aynı paraya geliyor ve gümrüktü, Eminönü'nden dönüştürücü almaktı vs aynı paraya mal oluyor ve bir de uğraşmak zorunda kalıyorsunuz. Nitekim bu arkadaş 12 kilo. Yok ben illa getirteceğim, gümrüğü de önemsemem derseniz, 400 dolar kargo parası ödersiniz, o da en az... Muhtemelen çok daha fazladır, çünkü ben 4 kilodan hesaplatmıştım. Neyse, ben çok araştırdım ve zaman kaybettim. "Amerika'dan Kitchenaid almak" diye aratarak bu yazıya düşecekler zaman harcamasın diye...

İlk almaya karar verdiğimde, geçen sene, 899 TL'ye düşmüştü ve ben ne gerek var demiştim. Sonra gerek varmış dediğimde 1450 TL seviyelerindeydi ve ben ısrarla nasıl olsa 899 TL'ye düşer dedim. Düşmedi, dolar yükseldi, Kitchenaid yükseldi. Kiminle konuşsam, "deli misin alma!" dedi, bunlardan profesyonel pastacı olanları bu kadar parayı Kitchenaid'e değil Kenwood'a ver dedi. Ben "Kitchenaid! Kitchenaid!" diye tutturdum. İşte marka tutkusu! -Bundan sonra dünya kadar paraları o ayakkabı, çantalara veriyorlar diye kimsecikleri eleştirmem!-



Sonra bir gece eve geç gelen eşim, bana sürpriz yapacağını ama sürprizi bozmak zorunda kaldığını çünkü Kitchenaid almak için gittiği Esse'de sadece beyaz ve kırmızı renginin kaldığını, bir ihtimal fuşya tonlarının bulabileceğini söyledi ve ben yıkıldım!

Bunca zamandır tek derdim buz mavi mi, mint mi, toz pembe mi diye düşünmekken kırmızı ya da beyaz olacağına almam daha iyi dedim. Zaten kırmızı rengi hiç sevmem, şansıma da evimde benim iradem dışında alınan bazı şeyler yeterince kırmızı zaten, üstüne bir de pastel tonlarına aşık olduğum Kitchenaid kırmızı olacak... Beyazı alıp minte boyamayı düşündüm, sonra gereksiz geldi :) Tam umutsuzluk içinde otururken ve konuyu unutmuşken eşim Akasya Esse'yi aradı ve elinizde hangi renkler var diye sordu. "Toz pembe"yi duyunca zaten burnumuzun dibinde olan avm'ye resmen ışınlandık. Hemen aldık mı? Tabii ki hayır! Mağazada tam 3 saat kritiğini yaptık :) Sonra mutlu mesut kucaklayıp ayrıldık.


kitchenaid, pembe kitchenaid

Şimdiye kadar bütün mucizelerimi standart bir ev mikseri ile yarattığımı düşünürsek, bu benim hayatımda bir devrim :)

Biraz uzun bir yazı oldu ama inanın kendisi için az bile.

Mutfağım birden aşırı şirin bir yer oldu sayesinde. İsteyen herkesin bir Kitchenaid'i olsun diyerek yazımı bitiriyorum, çünkü hayal etmesi de kendisi de çok güzel :)
Sevgiler...

Yorumlar

  1. Çok güzel görünüyor!
    İyi günlerde güle güle kullanın..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Sevgiler <3

      Sil
    2. ne kadara aldınız?

      Sil
    3. Merhaba Adsız :)
      2000 tl idi sanırım, ama ben aldıktan sonra (satan personelin asla bir daha bu fiyatın altına düşmez demesine rağmen) 1400 seviyelerine indiğini gördüm, duydum.

      Sil
    4. Merhaba Yeliz hanım,
      1400 Tlye nerde gördünüz acaba. Ben de hemen almak istiyorum hemde pembesini :)

      Sil
    5. Sanırım artık çok zor Selda hanım, bu aralar bir indirimi varmış Esse'nin ama ne kadar oluyor bilmiyorum açıkçası. İsterseniz gidip bir konuşun Esse'dekilerle. Ben 2 yıl önce gördüm, satın aldıktan birkaç ay sonra :)

      Sil
  2. Gelsin daha kolay yapılan pastalar, cupcakeler ve kurbikleerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet :) Ama gelmiyorlar sanki :))
      Çok teşekkür ederim canım <3

      Sil
  3. güle güle kullan canim benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolasın canım <3 <3 Çok teşekkürler

      Sil
  4. Güle güle kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  5. Hic heves etmedim ama cok guzel gorunuyor guzel pastalr gormek umidyle gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  6. tamamı ile içinde bulunduğum durumu kaleme almışsın. kavuşmana çok sevindim.
    bende umutla kavuşmayı bekliyorum tüm parçalarıyla...
    keyifle kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden hayırlı olsun o halde :)
      Nasıl bir tutku ve kafaya takma halidir iyi bilirim :)
      Güle güle kullanman dileğiyle...
      Sevgiler...

      Sil
  7. Hayırlı olsun!
    Bu sevdaya ben de düştüm :), tek düşündüğüm bu hatta :(
    Her opsiyonu değerlendirdim, şimdi Esse de fiyatı 1800 ,düşer mı diye düşünmeden edemiyorum...
    Esse de 1800 tl
    Breville. 1300 tl
    Korkmazın 649 tl
    Hatta korkmazın bir yeni modeli var A481 multi mix , 1300 tl ( kıyma aparatı, rende aparatı dahill)
    Şimdi çizgi çekiyorum:)
    1. Hiçbiri Kitchen Aid değil:) ( parça pahalı da olsa ilave edebiliyorsunuz)
    Breville de hiç bir ek parça ilave edilemiyor ( ama alınan bağımsız aparatlar da , aynı fiyatta alınabiliyor)
    Korkmaz multi mix pasta( makarna yapma aparatı yok ve ilave edilemiyor)
    Aklıma takılan bir şey daha var belki yardımcı olursunuz, motor gücü, kitchen aid de 325 wat, diğerlerinde 1000- 1500 wat , nasıl oluyor da wat gücü arasında bu denli fark olabiliyor ve bu nasıl yansıyor kullanım açısından,
    Kafası karışık, almadan rahata kavuşamayan, Gülşen����������������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülşen Hanım,

      Aynı yollardan geçmişiz. İşin komiği ben de bu soruları kendime sorup ardından cevap bile aramadan gittim aldım. Bunun nedeni de biraz şu oldu açıkçası. Kitchenaid yıllardır pasta işleri ile dünyanın dört bir yanında özdeşleşen bir marka. Mesela Esse'de yardımcı olan danışman çok ciddi testlerden geçtiğini hatta 5 gün kadar sürekli çalıştığı halde bozulmadığını, motorunun bir sıkıntı çıkarmadığını anlattı. (Çok ünlü birkaç pastacı da 5-6 tanesini çöpe attım demişti zamanında :)) Elbette ki bahsettiğiniz modellerin motor gücü bu modelden fazla ve güçlü ama ben kendime şu soruyu sordum "Acaba bu kadar watt benim için gerekli mi?" Sürekli pasta ve kurabiye pişiren bir insanım ve bu iki aylık süreçte makineyle ilgilii hiçbir sıkıntı yaşamadım. Hatta el mikseri ile çalıştığım zamanla kıyaslarsam çok daha güzel sonuçlar aldım tüm ürünlerde.

      Ben satın alırken tüm pastacı arkadaşlar karşı çıkmıştı haklı olarak. Kitchenaid profesyonel kullanım için değil demişlerdi (buradaki modellerden bahsedersek, zira onun da prof olanları var) ama sonra herhangi bir markanın prof olanını aynı paraya alacağıma sevdiğim markayı alıp bu işi zevkli hale getiririm diye düşündüm. Baktıkça gülümsüyorum, hatta ilk günler gidip başını okşuyordum yani siz benim deliliğimi düşünün. O mutfakta korkmaz ya da başka bir marka olsa eminim baktığım her an ahh pembe kitchenaid diyecektim. Buradan da ne kadar duygusal kararlar aldığım ortada :))

      Kalbinizin sesini dinleyin :) Nasıl olsa hiçbiri ömürlük değil... Günleriniz mutlu geçsin :)
      Sevgiler...

      Sil
  8. Kitchenaid esse mağazalarında 1800tl idi siz ne kadara aldınız. Birde bunun yerine essenso Professeur alsak sizce nasıl olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde ve 2000 tl idi, 2000'e aldım.
      Essenso tavsiye edilmiyor. Hakkında çok fazla şikayet ve iade olduğunu duydum. Dikkatlice araştırın derim.

      Sevgiler...

      Sil
  9. kitchenaid şuan 2500 tl aylardır araştırıyorum neredeyse esse mağazasının önüne oturup ağlayacağım artık
    hiç bir zaman 1800 tl ye düşmeyecek sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence düşer. Esse bana satışını yaparken asla düşmeyecek hatta 3000'den satılacak demişti ki, üç ay geçmedi kardeşim 1200'e Esse'de gördüğünün haberini verdi. Artık üç ay daha az yoruldum, olsun diyerek kendimi teselli ettim. Bozmayın moralinizi :) Takip edin ve indirimi yakalayın derim :)

      Sil
    2. Amerikadan gelenlerin garantisi olmuyormu ve türkiyedeki kitchenaıd lerden bir farkı oluyor mu acaba

      Sil
    3. Evet, priz kısmında farklılık var. Onu Türkiye'deki prizlere uyarlayacak bir dönüştürücü almanız gerek. Türkiye'deki resmi distiribitörü Esse idi ben araştırırken, dolayısı ile almanız durumunda muhtemelen garantisi olmayacak.
      Bir de gelen biri getirecekse neredeyse 15-16 kg ağırlığında bir aletten bahsediyoruz. Bagaj hakkını dolduracaktır. Kargo deseniz zaten bir kitchenaid parası kargoya gidiyor, hatta daha fazlası.
      Dediğim gibi 300-400 dolarlara almayı çok arzuladım ama uzun süren araştırmalarım sonucu resmen gereksiz hale geldi. Bu arada Esse indirimlerine devam ediyor, benden sonra birçok insan çok daha ucuz rakamlara aldı ki ben alırken bir daha 2000 altına asla düşmeyecek diye yeminler edilmişti :) Kandırıldım. :)

      Sil
    4. essede suan 1700 bilginize. bende gecen ay trendyoldan aldim pembe gelini 1600 e;))

      Sil
    5. Sizin adınıza sevindim, kendi adıma üzüldüm :) Güle güle kullanın :)

      Sil
  10. Merhaba bende kichenaid el mikseri alıcam voltaj sorunu oluyor diye duydum bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Züleyha hanım,
      Eğer Amerika'dan getirtecekseniz evet voltaj sorunu olacaktır ve bunu Eminönü'nden alacağınız bir elektrik akımı düzenleyici ile çözebilirsiniz. (Pahalı bir şey değil)
      Ama Türkiye'den satın alacaksanız böyle bir tedirginlik yaşamayın çünkü zaten burada satılanlar bizim elektrik sistemimize uygun üretilenler.
      Sevgiler...

      Sil
  11. Esseninkini sakın almayın, parçaların boyası atıyor garanti kapsamında da değil diyor servis, müşteri hizmetleri servise yönlendiriyor, servis müşteri hizmetlerine devletin işleri gibi resmen. En son karıştırma parçası garanti kapsamında değil yenisini alın 90 TL'ye dediler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, Esse'nin ürünü ne yazık ki çok kötüymüş. Hatta her hafta tüketici şikayeti geldiği hakkında bir şey duymuştum ama o kadar da değildir diye düşünmüştüm.
      Kitchenaid ya da Kenwood'tan şaşmamak lazım.
      Başınıza gelen talihsizliğe de üzüldüm.
      Sevgiler...

      Sil
  12. Merhaba ben de mutfak şefi almak istiyorum ama kitcen aid malesef alamiycam.ciddi anlamda çok pahalı. Korkmaz a480 ve essenso arasında gidip geldim.ben özellikle hamur yoğurmak için alıcam. Hangisini tavsiye edersiniz.belki kullanan yakınınız vardır. Kitcen aid hamuru yogururken zorlaniyormu zorlama die düşünüyorum da sorayım dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız bence de ülkemizde çok pahalı :(
      Ne yazık ki çevremdeki tüm pastacılar Kenwood ya da Kitchenaid kullanıyor. Kenwood Kitchenaid'ten daha iyi, daha profesyonel. Ama diğer iki markayı hiç bilmiyorum. Tek duyduğum Essenso'nun çok sıkıntılı olduğu ve tavsiye edilmediği ama Korkmaz daha iyi midir kötü müdür bilemiyorum. Sorunuza cevaben evet kitchenaid bazen çok zorlanıyor. Ben bunu bile bile aldım. Şimdiki sipariş kapasitem için uygun ama ileride benim de Kenwood almam gerekecek diye düşünüyorum. Sevgiler...

      Sil
  13. Merhaba ben de mutfak şefi almak istiyorum ama kitcen aid malesef alamiycam.ciddi anlamda çok pahalı. Korkmaz a480 ve essenso arasında gidip geldim.ben özellikle hamur yoğurmak için alıcam. Hangisini tavsiye edersiniz.belki kullanan yakınınız vardır. Kitcen aid hamuru yogururken zorlaniyormu zorlama die düşünüyorum da sorayım dedim

    YanıtlaSil
  14. Merhaba gezinirken yazınıza denk geldim çok güldüm çünkü aynı şeyleri düşünmüşüz. Ben daha yeni aldım Esse'den ve gelmesini bekliyorum tam 4 ay sonra gelecek çünkü ben ille pembe olacak diye tutturdum! Bir gün önce gittim teşhirde istediğim koyu pembe vardı yarın eşimle gider alırım dedim ertesi gün gittiğimde satılmıştı. Hatta genel merkez teşhiri niye sattınız diye kızmış sattıklarına çok pişman olmuşlar. Neyse bir ay sonra gelecek ürünlerin içinde koyu pembe yokmuş ben bekle bekle 4 ay helak olacağım ama değer. Dondurma yapma makinesini ise yiğenim yurt dışında tatilde, gelirken getirecek. Makineden önce dondurma yapma aparatı gelecek. Bu arada 1.699 tl ye aldım indirimli fiyattan. Yenileri 2 buçuk 3 leri bulacak dedi satıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şanslısınız Eda Hanım :) Güle güle kullanın <3
      Ben alırken 2000 tl için şöyle demişlerdi: "Asla ama asla bu fiyatın altına düşmeyecek." üstelik dolar 1,80 seviyelerindeydi sanırım. Hem de bana teşhiri sattılar. Ay çok gıcık oldum şu an :) Ama kitchenaidimi çok seviyorum orası ayrı :))

      Sil
  15. Merhabalar anneler günü indiriminden faydalanıp kenwood kmc050 modelini aldım,normalde mağaza satışı 2200 tl idi,internet fiyatı 1990 tl.. Ben ise bitmeks den 1275 e aldım ben bile inanmıyorum çünkü hayallerimde bu model vardı,gelelim performansına muhteşem ötesi çok güçlü bir makina 1400 what.ben ilk içli köfte hamuru yoğurttum hiç zorlanmadı, ardından mayalı hamur ve mantı hamuru artık hiç yorulmadan istediğim tarifi yapabiliyorum, 1 yıldır araştırma sonucu olarak bu model ve marka kafama yattı iyili de almışım herkese tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapmışsınız :) Güle güle kullanın...

      Sil
  16. yeliz hanim kenwood kmx 51g alicam acaba dogru bir tercih mi yada tavsiye ettiniz bir urun va mi ozelllikle yada kenwood nasil ben hep olumlu yorumlar duydum ama bilemiyorum bide 500w yeterli mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, pastacı mısınız? Pastacı iseniz, şeker hamurunu evde yapmak istediğinizde 500w yetmeyebilir. Bana kitchenaid'te yetmiyor çünkü, dişlileri zorlanıyor. Ama onun dışında bütün süreçlerde işinizi görecektir sanıyorum.

      Sil
  17. yeliz hanim kenwood icin bi yorum yapabilir misisniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün pastacı dostlarım Kenwood kullanıyorlar ve çok mutlular :) Yakın zamanda aklım çelinebilir açıkçası...

      Sil
  18. Yeliz hanim merhaba ben dun esse profosyenel mutfak robotu aldim ellerinde yokmis tehhirde olani verdiler kirmizi olan eve gelince calistirdim cok gurultulu calisiyor rahatsiz edecek derecwde bununla ilgili internette bir sey bulamadim yardimci olursaniz sevinirim tum robotlarda bu sorun varmi geri vermeyi dusunuyorum indirimden 600 tl ye almistim ama icime sinmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın Esse markasını hiç bilmiyorum Elif hanım, yorumunuzu bırakalı biraz zaman geçmiş, umarım değişim süresi içinde firmaya ulaşmışsınızdır.
      Sevgiler...

      Sil
  19. şuan hiçbir yerde bulamıyorum malesef:(
    ü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki artık Kitchenaid satışı yok :(

      Sil
  20. şuan bulamıyorum.. nerden alabilirim fıkrı olan varmı acaba.. esselerde kalmamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tr'de sadece Esse satıyordu, Esse artık ürünün satışını yapmıyor. Dolayısı ile yeni bir tedarikçi ile anlaşılana kadar Kitchenaid satışı olmayacak sanırım :(

      Sil
  21. Merhaba hanımlar, ben Almanyada bi Mağazada çalışıyorum ve KitchenAid makinesi satıyorum yeni serileri geldi. 650€ civarı. Bende alıcaktım fakat yazın türkiyeye kesin dönüş yapıcaz ve eşim diyorki türkiyeden al. Uşakta ikamet edicez. Istanbulda Esse dediğiniz mağazada daha satılıyormu daha? Açık veya koyu pembesini alıcam. Eğer artık kitchenaid makinesini satmıyorlarsa burdan alıcam. Bana bilgi verebilirmisiniz rica etsem?
    Şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Esse geri döndü. Türkiye'de de bulabilirsiniz :)
      Ama biraz beklemeniz gerekebilir, ön sipariş ise.
      Sevgiler...

      Sil
  22. Yeliz hanım merhaba esse de Kitchenaid satışı başladımı yada ne zaman başlayacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      evet yeniden satışa başlamış Esse.
      Sevgiler...

      Sil
    2. bu cihazları bizde bulabilirsiniz

      http://www.endustriyelmutfakaletleri.com/hamur-yogurma-makinesi-p1-kat53.html

      Sil
  23. Merhabalar bende kitchenaid almayi dusunuyorum manti ve eriste hamurunu 250w bir makina acaba yogururken zorlanirmi bilgilendirirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  24. Merhabalar bende kitchenaid hamur yugurma makinasi almak istiyorum arkadasim satmak istiyormus 250w gucunde acaba bu gucte bir makine manti ve eriste hamurunu yogururken zorlanirmi

    YanıtlaSil
  25. Merhaba,
    Sonunda bende sarisin kisceme kavustum 😍 burada fiyati su aralar 3500 bandinda geziniyorken. Amazondan gumrugu kargosu vs dahil 1700 tl ye geldi 🖤 500 w lik bir donusturucu aldim ve onunla kullaniyorum. Kek, kurabiye vs de hersey cok iyi cok hos fakat bir sorum var. Ekmek yapiyorum ben genelde. Fakat makina hamuru yogururken 1 kg civari bir ekmek hamurundan soz ediyorum, pat pat pat seklinda kafasini geri itip asagi dusuruyor yani 5 cm kadar kalkip iniyor kafa, bu kadari normal mi bizim kisce de mi sorun var cozemedim :( siz boyle bir durum yasiyor musunuz?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar