Bir Küçük Mutluluk: Momijilerim

Günaydınn, mutlu perşembeler,

Ben nasıl yoğunum bir bilseniz, ondan yazımı geceden yazdım alarmını sabaha kurdum :)

Evet şimdi... Eminim ki artık birçok okuyucum (yani momijilerle benim sayemde tanışanlar) momijilerle beni özdeşleştirdiler...

Durum böyleyken şu ana kadar hep yaka silktiğim konu her ay düzenlenen Instagram yarışmasında bir ödül alamamaktı.
Hem de ne yalan söyleyeyim, çok güzel karelerim olduğuna da inanmıştım :(

Neyse, talihsizliğim bu ay sona erdi ve bilin bakalım ne oldu!

bywonderland danielle

Benim pastacı güzelim Danielle bana bu kare ile ödül kazandırdı ve kendine bir kız kardeş edindi.

momiji sister danielle

Sister, artık onun arkadaşı, hüzünlü pastacı prensesten muhteşem ikiliye dönüşmelerini izlemek için Instagram'dan beni takipte kalın. Bunlar da Instagram galerilerim buyrunuz: Benim Tatlı Hikayem ve yellydelly.

Bywonderland'ın benim için yazdığı cici notu da gördünüz mü? Ahh ne hoş!
Diğeri de zamanında benim kendime yazdığım not :) Hayal et!
Sevgiyle kalın...



Yorumlar

  1. Tebrik ederim canım, fotoğraf gerçekten güzelmiş ama :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Sıra sende <3 <3 <3 Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Tebrikler, şansın daim olsun, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aiyy, inşallah :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar