Reiki Enerjisi ve Kullandığım Alanlar: Şifa, Şeker Hamurlu Lezzetler ve Etaminler

Madem, iki saatlik seminerine katılıp paragraflar dolusu Feng Şhui anlattım, bir diğer okyanus olan 2. seviyesini aldığım ve bir yıldır aktif olarak çalıştığım Reiki'nin en azından paylaşabileceğim kadarını sizlere aktarayım istedim.

Ama her öğretiye saygı duyan öğrencinin hissettiği gibi, ne kadar çok bilirseniz, bilgisizliğinizin o kadar çok olduğunu görüyorsunuz ve cümle kurmadan önce bu bilgiyi en net cümlelerle nasıl anlatırım diye durup düşünüyorsunuz.
***
- Reiki, Rei ve ki enerjilerinin birleşiminden oluşan ve batıda "Evrensel Yaşam Enerjisi" olarak tanımlanan bir kavram. Ki, her şeyi saran, yaşamayı sağlayan ve canlı tutan enerjidir. Ki enerjisinin bitimi demek varlığın ölümü demektir.

- Reiki, Japon, Budist bir keşiş olan DR. Mikao Usui tarafından keşfedilip geliştirilmiştir.

Görsel: gettingraw.blogspot.com adresinden alınmıştır.

Şimdi, ben Reiki'yi hayatıma nasıl uyguluyorum, bundan bahsetmek istiyorum.

- Öncelikle, artık bir alışkanlık olarak şu anda hayatımda tüm süreçlere reiki uyguluyorum. İşimden tutun da, evimde yapacağım en küçük değişikliğe kadar. 2. inisinasyonunu aldığımdan beri gün içinde birçok arkadaşıma kendilerinin talepleriyle Reiki kanalımı açarak şifa enerjisi gönderdiğim oluyor.

Bunun dışında benim Reiki enerjisini işlerimde kullandığım iki alan var.

-İlki, yiyeceklerin titreşimi. 

Karşınızda beş kişi düşünün. Beşi de aynı malzemeleri aynı oranda kullanarak aynı yemeği yapıyor. Ama beşinin de lezzeti birbirinden farklı. Neden?

Ya da hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama mesela sinirli, gergin, üzgün birinin elinden gelen titreşimlerle karşınıza çıkan bir yiyeceği yediğinizde kısa zaman sonra sizde rahatsızlık yaratır. Tabii buna neden olanın yiyecekler olduğunu düşünürüz ama elleri ile o süreci yöneten kişilerin ruh halini, negatif titreşimlerini içimize aldığımızı fark etmeyiz. Bu nedenle, mutfakta zaman geçirirken ne düşündüğümüz ne hissettiğimiz popüler tabirle "İçine sevgimizi katmamız" önemlidir.

Ben yapmış olduğum yemeklerde reiki kanalımı açarak çalıştığım gibi, şeker hamuru ile dokunduğum tüm süreçlerde de kendimi o yüksek frekanstaki kanalda tutup gittikleri yerlerde mutluluk ve huzuru çoğaltmalarına niyet ediyorum. Bunu bilen ya da bilmeyen birçok insanın geri dönüşünde işe yaramış olduğunu görüyorum.

- İkincisi ise, etamin aşkımı anahtarlara dönüştürdüğüm süreç. Aslında her şey anahtar objesini sevmemle başladı. Anahtarları, neden bu anahtarı reiki kanalımı açarak elimle ilmek ilmek bir niyet için işlemiyorum, diye düşünerek dilek anahtarına çevirdim. Yani, şu ana kadar ortalıkta dilek anahtarı olarak dolaşan bir model yoktu. Tabi, bu süreçte aklıma gelmeyen, standart bir anahtar modelinin adının "Dilek Anahtarı" olarak çevrilip insanların Reiki enerjisinden bihaber benden şablon istemesi ya da bu şekilde piyasaya sürmeleri oldu. Nasıl can sıkıcı bir durumla karşılaştığımı anlatmam zor.

reiki nedir, dilek anahtarı

Bunun en önemli nedeni, ben sadece bana ait olan iki ilgi ve beceri alanını birleştirip kendimce ve sadece bana ait bir yol çizdim. Bu anahtarlar aracılığı ile insanların belki sadece bana fısıldadıkları dilekleri için çalıştım. Ev alan oldu, evlilik teklifi alan oldu. Neredeyse tamamından çok kısa zamanda olumlu dönüşler aldım. Ve ben şu ana kadar bunları pazarlamayı hiç düşünmedim. Çünkü, siz arkanıza reiki gibi yüksek bir enerjiyi alıyorsanız o enerji zaten karşısına çıkması gereken insanları kendisi seçer, belirler. Kader olarak da nitelendirebiliriz. İkincisi ise, bu zaten sınırlı sayıda ve yoğun el emeği ile üretilebilecek bir ürün. Dolayısı ile, ben en başta sadece hayatın karşıma çıkardığı kişiler için bu zahmetli görevi üstleneceğimi kabul ettim. İşin maddiyat kısmına gelince, Reiki'nin en temel prensiplerinden biridir: Vermeden alamazsın! Hayatında bir yenilik istiyorsan, bir dileğin varsa bunun için hayata bir bedel ödemelisin. Daha fazlası için emeksensin'deki yazımı okuyabilirsiniz. Tıkk Tıkk

13.04.2016 tarihli notum: Bu yazıdan hemen sonra dilek anahtarlarının yapımını bıraktım. Harika bir fikirdi ama miadını doldurdu. 
***

Reiki hakkında diğer bilgilere gelince;

- Reiki, bir şifa enerjisidir. Tüm Yönleri İle Reiki kitabında Reiki enerjisinden şu şekilde bahsedilir:

"Bir insan hasta ise, hastanın bir veya birden fazla organının biyomanyetik frekansları sağlıklı olmaz. Hastalık, fiziksel bedenden önce, aura ve biyomanyetik alanda başlar. Şifacı ellerini hasta olan organın üzerine tutup enerji vermeye başlarsa, şifacının ellerinden yayılan biyomanyetik alan, hasta organdan yayılan enerjiden daha güçlü hale gelir ve hasta organın ihtiyacı olan sağlıklı frekanslara cevap verir."


- Reiki, sadece bir sınıfa ya da bir inanışa mensup değildir. Şu anda dünyanın dört bir yanında insanlar Reiki enerjisine kanal olmakta ve şifa dağıtmaktalar. Dolayısı ile, sizin Reiki'ye kanal olmanız ya da size bir Reiki şifacısı tarafından reiki yapılması, sizin dini inanışınızdan bağımsızdır. Tek ihtiyacınız olan, enerji verecek olan sizseniz, bunun inisinasyonunu bir Reiki Master'ından almanız ve zorunlu olan öğrencilik sürecinden geçmeniz. Şifalandırılacak olan sizseniz, buna istekli olmanız yeterli. Bir Katolik, Müslüman, Yahudi ya da Ateist olmanız Reiki'nin çalışıp çalışmamasını etkilemez.

- Reiki inisinasyonu alan kişi, derecesine bağlı olarak, kendini, yakın çevresini -1. seviyede dokunarak- ve 2. seviye ve sonrasında uzaktan şifa yöntemi ile şifalandırabilir.
Gelecekteki bir iş görüşmesine, doğum anına, ameliyat anına reiki gönderebileceğiniz gibi geçmişe, hatta anne karnındaki sürecinize bile reiki gönderebilirsiniz. Geçmişi, bugünü ve geleceği, tüm bitkileri, hayvanları ve aklınıza gelebilecek her şeyi -cüzdanınızı, evinizi dahi!- reiki enerjisi ile şifalandırabilirsiniz.
Görsel: Reikitrainingclass.org sitesinden alınmıştır.

- Amerika dahil birçok ülkede Reiki Merkezleri var ve aynı zamanda birçok doktor tedavi süreçlerinde ve hatta ameliyatlarda reiki enerjisinden faydalanıyor.

Aslında, vermem gereken sınırı biraz aşarak Reiki konusunda sizleri bilgilendirdim. Bir noktada, daha fazlasını vermeden önce durmak gerekli. Bu nedenle, bu inisinasyonu almamış olan hiç kimsenin Reiki hakkında araştırma yapıp kitaplar okuması önerilmiyor. Çünkü, bazı bilgilerle zamanından önce karşılaştığınızda, sadece ağırlık yaratır.

Sanırım, kendi Reiki serüvenim ve Reiki'nin kendi yapısı hakkında genel bir bilgilendirme yapmış oldum.

Reiki enerjisi, benim hayatımda, iç potansiyelimin ortaya çıkışında bir dönüm noktasıydı. Şimdiyse her gün yanımda taşıdığım bir ilkyardım çantası.
Dilerim, ihtiyacı olan herkes bir gün bu enerji ile tanışır ve çalışır.

Şifa ve sevgiyle...
Yeliz


Yorumlar

  1. Çok güzel anlatmışsın Yeliz bayıldım. Bana da lazım bir şifacı oralardan bana yollar mısın ::) eminim bunu söyleyen çoktur, zaten yazıkların ve paylaştıklarınla enerjini alıyoruz tatlım hep pozitif ve gülen yüzün solmasın sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycan'cım çok teşekkür ederim <3 Ne güzel bu cümleler ve ne mutlu bana... Ne zaman istersen bu arada...

      Sevgiler...

      Sil
    2. Merhaba yeliz hnm.reikiyle tanışmam çok farkkı oldu.sizinle özel görüşmek isterim

      Sil
    3. Tabii ki Bahriye Hanım, benimtatlihikayem@gmail.com adresimden bana yazabilirsiniz.
      Sevgiler...

      Sil
  2. Ne kadar guzel anlatmissiniz... 88 yasinda hayatina veda eden buyuk halam ilgilenirdi Reiki ile hayatinin son 10 yilini huzurla yasamasini saglamistir ki kendisi iki evladinin kaybi ile yasamaya calisiyordu buna ragmen sevdiklerine tutunmayi basaran ve bizzat etkisini gordugum reiki enerjisinden etkilenmisligim coktur...
    Etamin fikriniz ne kadar guzelmis :) zaten yeneteneksizligim yuzunden asla cesaret edip baslayamadigim yapanlari hayranlikla izledigim bir konu sizin iyi dilekleriniz ve enerjinizle birlesince harika olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah rahmet eğlesin, huzur içinde uyusun halanız...
      Reiki öyle bir ilkyardım çantası gerçekten. Eminim o yüksek enerji hepinizi etkilemiştir.
      Etamin konusunda düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.
      Sevgiler...

      Sil
  3. çok güzel bir yazı olmuş. Bakalım benim zamanım ne zaman gelecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olması gerektiği zaman :)
      ben de merakla bekliyorum biliyorsun :)

      Sil
  4. Eski erkek arkadşım italyadayken reiki öğrenmiş ve gerçekten bence mucize gibi bir şey her regl döneminde acillik oluyorum ama reiki ile o kadar rahatlıyordum ki ağrım olduğunu bile unutuyordum. Bir gün fırsatım olursa ciddi anlamda enerjimi yönetmeyi öğrenmek isterim ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Regli sancıları için iyi bir yöntem gerçekten de.
      Doğumu da düşününce ben 2. seviyeyi hiç beklemeden aldım. Biz bayanların daha çok ihtiyacı olabilir bence reikiye :)
      Sevgiler...

      Sil
  5. Gerçekten çok ilginç..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar