Cafe Fernando'nun İzinden: Vanilya-Mocha Creme Patissiere

Aslında Cafe Fernando'nun kitabından ilk denediğim lezzetti kendisi ama ben mikserimi anlattıktan sonra yayınlarım diyerek ikinci sıraya koymuştum.

Adı üstünde bir pastacı kreması denediğim. Aslında başlı başına bir tatlı tarifi değil. Ama pastacı kremalarını hiç sevmeyen ve pastalarında kullanmayan benim bile kalbimi kazanmayı başardı ve bayılarak yedim.

İçinde 5 yumurta sarısı olan bir şey nasıl güzel olur, ben kahveyi bol koyayım da kokusu gelmesin diye düşünürken tadına baktığımda tarife sadık kalmayı seçerek Vanilyalı Creme Patissiere'yi Mocha Creme Patissiere'ye dönüştürdüm.

Elimde bol miktarda kek parçacığı vardı (pastalardan traşlanan ve itinayla kendime saklanan kısımlar) onları ufalayıp üstlerine bu kremayı sıktım. İtiraf ediyorum, duy kullanıp krema sıkma konusunda hiç iyi değilim :) Ama yine de çok iyi başladım ama bir noktadan sonra havanın da sıcaklığı ve benim yavaşlığımla krema eridi ve sonlara doğru muntazamlığını yitirdi. Yine de tadı muhteşemdi :)


pastacı kreması

mocha creme patissiere


Yapım aşaması da ayrı bir güzeldi. Artık daha az yoruluyorum, oleyler olsun!

Ben tarifleri denedikçe "Cafe Fernando'nun İzinden" başlığı ile yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.
Daha çok tarifimiz var :)

Sevgiyle...

Yorumlar

  1. Yeliiizzz doğum günümde Cafe Fernando geliyor biliyor musun :)) Didem alacakmış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sen istek listenin en başına bir stand mikseri yaz artık :)

      Sil
    2. :)) yaa bir sürü borç ödüyor o kadarına kıyamam şimdi. Zaten standımda küçücük. Büyük mutfak olunca alsın bence ;))

      Sil
    3. Hedef değiştirdim o halde, ben de kıyamadım şimdi. O zaman ilk önce büyük mutfaklı bir ev alsın :)

      Sil
  2. :D Leziz yiyecekler bizi bekliyor desene .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz can çektirmek anlamına gelecek ama öyle :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar