Vintage Etamin Anahtarlık

Azıcık elişlerine yatkınlığınız varsa Pinterest sizin için çok baş ağrıtan bir şeye dönüşebiliyor.

Bu aralar sıklıkla uykusuzluk çekiyorum. Durum böyle olunca, ilk aklıma gelen Pinterest'te dolaşmak oluyor. Etamin de genelde uykusuz gecelerin aranacak kelimesi... Yine böyle bir gecede küçük ve şık bir proje görmüştüm. Ne kadar basitmiş, hemen uyuyayım sabah olsun gözümü açar açmaz yapayım bari dedim :) İşte bu kadar iddialı olmayacaksın sanırım, sanki evren üstüne üstüne geliyor böyle kesin konuşunca.

Nitekim, birkaç ay sonra elime alabildiğim proje bir gece ve bir gündüzümü alarak zorluğu konusunda beni şok etti. Gerçi eminim iki saatte de yapacak olanlar vardır ya neyse :)

İşte sonuç...





etamin projeleri kanaviçe cross stitch

Desen olarak lavantayı seçtim. Anahtarlarıma gelince, kendilerini iki yıl önce Fatihteki Ayın Biri Kilisesi'nden almıştım. Nereden çıktı, kilisede ne yapıyordun gibi sorularınız varsa sizi şuradaki yazıma alayım :) Tıkk Tıkk

Bu da orijinali... Onun etamin kumaşı daha güzel ama elimde yoktu ne yapalım :) Bir gün antikacı ya da bit pazarına gidersem böyle de bir anahtar alacağım.




Ah bu etamin ve Pinterest aşkı gecemi de gündüzümü de bitirecek!

Sevgiler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar