Ikea Tutkusu: Raskog

Benim Tatlı Hikayem, adı üstünde, bir alışveriş bloğu değil. Ama son dönemlerde pastacılıkla ilgili satın aldığım bazı şeyleri paylaşır oldum. Neden derseniz, çünkü bu arkadaşlar pastacılıkla uğraşanlar için de uğraşmayan ve türlü türlü nedenlerle işine yarayabilecek takipçiler açısından da çok işlevsel.

Geçenlerde Kitchenaid tutkumu mutlulukla sonuçlandırmamın yazısını yazmıştım. Tıkk Tıkk

Bugün de, pastacılıkla ilgili malzemelerimi koyabilmek için bir dolap alma ümidiyle gittiğimiz İkea'da hiçbir dolabı beğenmeyip bir servis arabasına aşık olup kafama takmamın hikayesini anlatacağım.

vintage mutfak arabası

Raskog, vintage görünümlü mutfak servis arabası. İkea'da eşim tarafından keşfedildiğinde ilk "Aaa güzelmiş, toz pembesi ya da minti varsa mutfağa alalım bir tane, güzel durur." dedim. Tabii ki, planlarımın arasında onu pastacılık için kullanmak yoktu. Eşim aslında işime yarayabileceğini söylediğinde istediğim renkleri olmadığından diğer ölçüt olan fiyatına bakıp gözlerimi pörtletip "Katiyyyyen olmaz! Çıldırmış olmalılar!" diyerek onu da abartılı tepkimle yanıma çekerek mutfak reyonunu terk ettim. :)

Nitekim, bir dolap bulamadık ve ben her seferinde "Bu gereksiz pahalı asla almam" diyerek aldığım her şey gibi, Raskog'u da içimde birkaç saat içinde bir takıntıya, birkaç gün içinde de tutkuya dönüştürmeyi başardım. Ama suç benim değil! Gerçekten değil! Bir hata yapıp Pinterest'e Ikea yazdım ve resimler arasında Raskog göründü. Sonra ben bütün Raskog fotoğraflarını inceleyip saçımı başımı yoldum. Onun bu işi yapabilmem için dünyanın en gerekli yardımcısı olduğuna kendimi ikna ettim, neredeyse almazsam çalışamayacağıma inandım -ki hiç zor olmadı!- bu arada, elimi güçlendirmek için Instagram'da kısa bir kamuoyu araştırmasının ardından ilk boş anımda İkea'ya eşimi de sürükleyerek kendisini aldım gitti :)

Bazen de böyle kullanacağım :)

Raskog'u Pinterest ya da Instagram'da aratarak alternatif kullanım alanlarını görebilirsiniz.
Benim favorim 3 katına da 3 kedinin yerleştirildiği yuva kullanımıydı :) Sanırım tekerlekli olduğundan bir eğlenceye dönüştürmüşler ama ne kadar arasam da fotoğrafı bulup yayınlayamadım.

@Pinterest

@Pinterest
Son iki paylaşımım bana ait değil, Pinterest'ten fikir edinmeniz için buldum.

Sizin de Ikea'da vazgeçemediğiniz ürünler var mı? Ya da benim gibi sonunda tutkuya dönüştürdükleriniz?

Herkese kocaman sevgiler...

Yorumlar

  1. Demek ki Pinterest'te İkea ürünlerini aratmak çok sakıncalı. Bu resimleri görünce ben de anladım. Güzel günlerde, güzel pastalarda kullan Yelizcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pinterest başlı başına bir sakınca :) Tıpkı Ikea gibi :)
      Çok teşekkür ederim Sinem'cim, bolca sipariş olsun elimin altında paralansın :) -babaanneye bağladım şu an:)-
      Sevgiler...

      Sil
    2. Hahahaaa bağla bağla ne olacak :)) Günün birinde olacaksın nasıl olsa;) Yalnız şu an aydınlanma yaşıyorum. Oğlun mu olacak yoksa ;) ?

      Sil
    3. Aaa oğlum mu olacak? Neden? Ayy hamile bile değilim oysa :) Kız istiyorum ben :))

      Sil
    4. Babaanne olacaksın gibi hissetmiştim de o an ;)

      Sil
    5. Ayyy :) Hem anneanne hem babaanne olayım inşallah :)

      Sil
  2. Yelizzzzzzzzzz bu bir harika dostum!!!!!!!
    Muhteşem yaaaaa bayıldım. Güzel günlerde kullan canım benim, opuyorum cok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çook teşekkür ederimm :)
      Benim de aklımı aldı gözümü alamıyorum kendisinden :)
      Çok öperim... Sevgiler kocaman...

      Sil
  3. bayıldım resmen güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım vallahi :)) Çok teşekkür ederim...
      Sevgiler...

      Sil
  4. Çok güzel çok kullanışlı, güzel işlerinde sana yardımcı olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İnşallah birlikte güzellikler yaratabiliriz onunla :)
      Sevgiler...

      Sil
  5. bende almak istiyorum :) hobi malzemeleri boyalarım için süper olur.. hatta instagramda sizin fotoğrafınızı da görmüştüm ordan da takibe aldım .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim, hayat kurtarıyor :)
      Benim gibi bir dağınıklığınız varsa ve sığarsa bakıp bakıp teşekkür edersiniz kendisine :)
      Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar