Hoş Geldin Ekim Bebek!

Geçtiğimiz hafta tatlı mı tatlı bir insan, Elifciğim telaş ve mutlulukla beni aradı. Nedeni ise, onun için çok önemli olan bir insanın, doktorunun, baba olacak olmasıydı. Bu sefer hem hikayeli dev kurabiyelerden hem de bebek kurabiyelerinden hazırlamaya karar verdik. Haydi yetiştirelim şu özel kurabiyeleri dedik, kolları sıvadım.

dev kurabiye

İtiraf ediyorum, çok zorlandım. :) Neden derseniz, sevgili annemiz resim öğretmeni ve inanılmaz eğlenceli ve güzel çizimleri var. Üstelik ben o çizimlerden hareketle kurabiyeyi süsleyeceğim. Nasıl olacak, nasıl yapacağım da böyle yetenekli bir elden çıkanlara benzeyecek acaba diyerek kıvrandım durdum. Olunca da sonuca baktım ve aşırı mutlu oldum. Sonra Elif'e görsel attım, olmuş mu diye, Elif'in gözleri dolmuş mutluluktan :)

bebek kurabiyesi

Kurabiyeler iletildiğinde Instagram adresime bir teşekkür yorumu aldım. Sonra girip güzel annenin profiline baktım. Aman Allahım! Nasıl tatlı bir minik -henüz 1 haftalık- tutmuş mu benim kurabiyelerimi poz vermiş yattığı yerden. Paylaşma izni alarak kendi profilimde de paylaştım resmi, şimdi burada da paylaşıyorum sizin de yüzünüz gülümsesin, içiniz ısınsın istedim. :)

dev kurabiye

Bu kareyi gördüğüm andan beri hissettiğim nasıl güzel bir duygu bilseniz... Tek kelimeyle harika...

Mutlulukla büyüsün Ekim bebek, çevresinde hep onu seven insanlar ve pamuk kalpler olsun.

Sevgiyle...

Yorumlar

  1. Harika olmuş bayıldım ellerine sağlık:) Ekim bebekte sevmiş sanırım kurabiyelerini:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini tutmuş adeta :) Kurabiyelerden çok ona bayıldım :) çok teşekkürler...

      Sil
  2. Emeğinize sağlık efendim. Hoş geldin ekin bebek.

    YanıtlaSil
  3. Ekim bebek mi? Ne güzel adinin Ekim olmasi. Benim kardesimin de Eylül. Az dalga gecmediler cocukla seslenirken Eylül, Ekim, Kasim diye ... Cok sirin bir bebek ve kurabiyeler yine harika ötesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geçenlerde demiştim, temmuz harika bir erkek ismi bence aynı eylül, nisan gibi. Bunlar hep benim isim listelerim gelecek için :) çok teşekkürler canımmm

      Sil
  4. Yelizcim blogda seni bir ödül bekliyooorr :) http://herseydenkonusmali.blogspot.com.tr/2014/10/premio-dardos-dart-odulu-aldim-dostlar.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar