Pasta: Pastel Tonlarda Hayvan Dostlar Temalı 1 Yaş Pastası

Şimdi karşınızda, 3 katı gerçek pastadan oluşan 1 yaş pastası.
Diyebilirsiniz ki, 3 katın gerçek pasta olduğunu neden vurguladın? Zaten paylaşımlarında bütün her şey gerçek değil mi?

tuzla butik pasta


Şimdi kısa bir bilgi, benim paylaştığım pastalar gerçek olmasına gerçek ama, şu şekilde de çalışılmakta pastalar. Diyelim ki, bir müşteri 15 kişilik doğum günü pastası istedi ama pasta aynı zamanda 2 katlı olsun istiyor. Mümkün mü, değil? Bu durumda, alt kat strafordan üst kat ise gerçek pastadan yapılabiliyor. Ben bugüne kadar, siparişlerde hiç bu şekilde çalışmadım ama kişisel bir tercih değildi açıkçası. :)
tuzla butik pasta

Yani ben bu tarz bir çalışmaya sıcak bakıyorum, bir annenin ya da çocuğun hayali 3 katlı bir pasta ise, ama katılımcı sayısı bu kadar büyük bir pastayı karşılamıyorsa neden ilk iki katın tasarımı strafordan olmasın ki, di mi ama?
tuzla butik pasta

Neyse, örneğimize dönersek, karşınızda 60 kişilik 3 katı da gerçek bir doğum günü pastası.

Figürümün tatlılığına diyecek bir şey bulamamakla birlikte, şekerden olmasına rağmen buyrun yanaklarını istediğiniz gibi mıncırın, serbest diyorum!

Yorumlar

Popüler Yayınlar