Hello Halloween!

Olur mu, daha neler demeyin... Nur topu gibi bir kutlama daha edindik, kutlu olsun :)


Geçtiğimiz yıl, çalıştığım şirkette bir proje için görüştüğüm firmalardan biri bana Meksika şapkası ve kaktüs hediye etmişti :) (Hiç kişisel algılanmasın, tamamen toplantı konusu nedeniyle :)) Bu hediyenin gelmesinden bir süre sonra bir arkadaşım yanıma gelerek benden şapkayı rica etti. Neden istediğini sorduğumda azıcık şaşkınlık yaşadım: "Cadılar Bayramı Partisi". Eğlence sonuçta olabilir, gidene saygı duyarım dedim. Sonra, olsa da gitsek kıvamına geldim.Nedenine gelince, bir kez yapım gereği eğlencenin her türlüsüne varım. Bunun bir taklit, özenme vs olduğunu düşünmüyorum. İkincisi ise, bu tarz kutlamaların milli değerlerimize hiçbir zararının olacağına inanmıyorum. Uzunca bir süredir döner yerine burger yiyen bir toplumuz, iki cadı şapkasıyla bir balkabağı bence daha masum...

"Halloween" (All Hallow's Eve) aslında temelinde ruhani bir öz taşısa da şu anda sadece korkunç kostümlerle ve içi oyulup aydınlatılan balkabaklarıyla yapılan bir kutlama. Yurtdışında bulunan birkaç tanıdığıma konu ile ilgili gözlemlerini sordum ve çocukların korkunç kostümlerle evlerin kapısını çalıp ev sahiplerini "Boo" diye bağırarak ve "Trick or Treat" diyerek korkutmaya çalıştığı, karşılığında da şeker çikolata aldığı, tüm bu süreçte bir ebeveynin gruptaki çocukları uzaktan gözlem yoluyla gezdirdiği, en sonunda da şekerlerin sayılıp takasların yapıldığı, genellikle çocukların bazen de partilerle yetişkinlerin kutladığı bir gün yanıtını aldım. Marketlerde büyük balkabaklarının yok sattığını ve oymak için de özel kesicilerin satıldığını öğrendim. Sonuncusu hariç diğerlerini bugüne kadar filmlerden, haberlerden öğrenmiştim de balkabaklarının bu kadar önemli olduğunu düşünmemiştim.

Cadılar Bayramı ile ilgili paylaşacağım görsellerden ilki Marmara Forum Parti Dünyası'nın Halloween konsepti. Eğer bir partiye katılacaksanız önünüzde bugünle birlikte iki gün var ve istikametiniz belli... Kostümden dekora aradığınızı fazlasıyla bulacaksınız:




İkincisi ise benim Cadılar Bayramı için Parti Dünyası konseptine eklediğim kurabiyeler:





Nasıl, yeterince korkunç muyuz? (Olamadık, sevimliyiz, sevimsiz bir şey çıkmıyor bu ellerden ne yapalım :))

Bu arada, "Biz senin fotoğraflarını çok sevdik, hani dahası?" diyorsanız buyurun instagram hesabıma: yellydelly. Orada bilimum cadı konseptli fotoğrafımı bulabilirsiniz :)

Kutlayanlara iyi eğlenceler, yok bizde böyle adetler diyenlere sevgiler&saygılar :)



Yorumlar

  1. Kurabiyeler muhteşemleeerrr. Bir gün tatlarına bakabilirim umarım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler Sinemm :)
      Ben de ne zamandır hep görüntüsünü paylaşıyorum acaba bir çekiliş mi yapsam kurabiyelerimi paylaşsam diye düşünüyorum bir süredir :)

      Sil
    2. Yap vallahi. Ben katılırım ama çekilişlerden yana pek şansım yok :( Belki bu kez tutar ;)

      Sil
  2. ben doğum günüm için cadı konusu düşünüyorum. bu kurabiyeler satılıyor mu? satılıyorsa bolca almak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tabii ki sipariş verebilirsiniz. Hatta size farklı önerilerim de olabilir. Mail adresimden benimle iletişime geçebilirsiniz benimtatlihikayem@gmail.com
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar