Baby Shower: Mr. Temel is on the way

Günaydınnnn...
Güne güzel ve sıcacık bir gülümsemeyle başlayalım mı? Gelin size son yaptığım pastayı anlatayım:

Perşembe akşamı bir pasta haberi aldım, çok da heyecanlandım. Amerika'da doğum yapacak bir anne adayımız vardı ve arkadaşları ona bir veda kahvaltısı düzenlemişlerdi. Pazar sabahı için Amerika, uçak ve sarışın bir anne temalı bir şeyler hazırlamalıydım. Sürprizi yapacak olan da yakınımız Pınar'dı.

Pınar ricamı kırmadı ve hem Nevra Hanım'ın hem de kendilerinin fotoğraflarını bana sıcağı sıcağına gönderdi.
Hiçbir şey hazırladığım bir pastaya gülümseyen, kurabiye ve cupcake'i afiyetle ısıran birinin fotoğraf karesi kadar mutlu edemiyor beni :) (Kendimi tutuyorum, "Anlayamazsınız" espirisini yapmayacağım :))

amerika temalı doğum pastası
Resim yazısı ekle


amerika temalı doğum pastası

Figürü çalışırken, bana benzetenler oldu. Nevra Hanım'ın sadece sarışın olduğunu biliyordum. Adeta hislerimle yaptım ve daha sonra sen kendine benzeyen bir figür yapmışsın dediklerinde biraz da üzüldüm hatta zamanım olsa yeniden yapmayı bile düşündüm. Ama bu kareyi görünce, o şaşkınlıkla "Aaa ama benim modelime benziyormuş annemiz!" dedim ve havalara uçtum. :) -Evet, çok mutluyum ve çokça gülücük var.-

Şimdi de pastayı yakın markaja alalım:

amerika temalı doğum pastası

amerika temalı doğum pastası
Mutfaktaki iki yardımcımla tanışın :) Danielle ve Dottie :)

amerika temalı doğum pastası

Mr. Temel is on the way... Nevra Hanım, sağlıkla dünyaya getirsin şanslı bebeğini... Bu kadar güzel bir anneye ve düşünceli arkadaşlarına olumlu enerjilerimiz gitsin.

Güne, haftaya gülümseyin, insan hayatında ne harika anlar var...

Sevgiler...

Yorumlar

Popüler Yayınlar