Anneler Günü Kurabiyesi & Mutlu Aile Tablosu

Anneler gününe çok az kaldı. Hediyeniz hazır mı? :)

Gerçi anneler için en büyük mutluluk çocuklarının yanında olması ya da uzağında bile olsalar mutlu olduklarını bilmesi... Ben bu sene de ikinci gruptayım. Bu nedenle, hem gönlünü almak hem de yanında hissettirmek için anneme böyle bir kurabiye hazırladım. Bakalım beğenecek misiniz? (Annemin internetle arası olmadığı için rahat rahat paylaşıyorum. :) )


anneler günü hediyesi

anneler günü hediyesi



Annemin bu kurabiyeyi alınca gözlerinin şıpır şıpır yaşla dolacağını tahmin ediyorum. Bana göre, bir hediyedeki en büyük mutluluk da o an zaten...

Siz de bu anneler gününde annenize güzel bir hediye vermek isterseniz çarşamba akşamına kadar bana ulaşabilirsiniz.


Sevgiyle...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar