Şirinler Pastası

Herkese merhaba,

Geçtiğimiz hafta çok şirin bir çocuk için bir Şirinler pastası yaptım.

smurfs cake, smurfette, papa smurf

şirinler pastası, keskin kenar

Yusuf bu pastayla 3 yaşına girdi, Şirinler'i o kadar çok seviyormuş ki, bir kez annesine neden kanatları yok diye sormuş. :) Okuyunca çok gülmüştüm. Çocukları, onların o harika dünyasını çok seviyorum. Biz hangi ara büyüyoruz acaba?

Sanırım 2 yıl önce Instagram'da paylaşmıştım bu sözü. İzlemediğim bir dizi olan Greys Anatomy'den alıntıymış. Okuduğumda çok duygulanmıştım.

greys anatomy quotes
Bizler yetişkiniz. Bu ne zaman oldu? Ve bunu durdurmak için ne yapmalıyız?

İyi ki doğdun şirin Yusuf... Nice güzel yaşlara...

* Tatatataam pastalarım artık keskin kenar!
* Bir süre buralarda olamayabilirim. Epeyce yoğunum. Benden haber almak isterseniz, Instagram hesaplarıma beklerim... yellydelly  ya da benimtatlihikayem

Yorumlar

  1. Harika görünüyorlar :)) Benimde doğumgünüm geliyor bakalım benim için belki biri ince düşünüp böyle harika tasarımlı pastalardan alır :)) Olmadı Mado'ya götürsün yani o da olur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Benim bloğumun linkini verin, mutlaka birileri almak ister böylece:)
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar