Dinçer Güner'in Şekerden Tablosu

Bazen, bazı insanlar hayatlarımızda muntazam yer kaplıyorlar, kendileri bunu bilmese de.

Bu kişilere en iyi örnek benim için Dinçer Güner.
Kendisin paylaşımlarını bir yıldır neredeyse her gün kaçırmadan takip ediyorum. Hatta geçenlerde kaçırdığım tweetleri görüp twitter'a alarm bile kurdum, eksiksiz bir şekilde telefonuma bildirim gelsin diye :)

Bugün kendisinin doğum günü. Uzun uzun düşünüp sonra bolca çekinip ona küçücük bir hediye hazırlamaya karar verdim.
Twitter'daki arka planını onun için şekerden tabloya dönüştürdüm.

astrolog, şekerden tablo


Az önceki paylaşımında, çok mutlu olduğunu belirtmiş. Benim için şu anda daha büyük bir mutluluk yok.

Dinçer'i takip etmek isterseniz Instagram adresi: Tıkk Tıkk

İyi ki dediklerimiz çok olsun, hayatlarımızda hep var olsunlar.
Sevgiyle...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar