Şekerden Tablolar: Altın Kızlar

Onlara Altın Kızlar dedim, çünkü altın gibi kalpleri var ve birbirlerine sıkı sıkı bağlılar.
Hem de uzun yıllar altı kızın böyle güzel bir dostluğu sahiplenmesi...

O kadar tatlı, o kadar inceler ki, maille bana ulaşan Beyza Hanım hikayelerini anlatıp doğum günü sürprizi yapmak istediklerinde ben de onlar kadar heyecanlandım.

Her birinin eline kendilerini anlatan bir simge koyuverdik, onlar için harika bir tablo hazırlamış olduk böylece.

en orijinal hediye

Sonuçtan yedimiz de çok memnun kaldık :) O kadar güzel yorumlar yaptılar ki instagram hesabıma bir kez daha böyle güzel insanları karşıma çıkardığı için yaptığım işe şükrettim.

Böyle dostluklar kolay kolay bulunmuyor değil mi, ömürleri boyunca birbirlerine sıkı sıkı sarılmaları dileğiyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar