Pasta: Yıldızlara, Yıldız Tozu Olanlara...


Şimdiye kadar çalıştığım en güzel pastalardan birinde sıra.
Ama o pasta, aslında kasım ayına ait.
20 kasıma, doğum günüme.

Biraz anlatamadım pastayı. İlk paylaştığımda kimse manasını anlamadı.
Sonra sitem ettim. Biraz zorla anlattım sanki. Burada... 
Çok derin anlamları vardı içimde.

Yine de buraya bırakıyorum o sözleri.
Çünkü, çok kişiden geliyor aynı mesaj bu ara.
"Bloğundaki tüm yazıları okudum ve karşındayım."

Bunu da oku sen öyleyse.
Sonra iyi bir sarıl kendine.
İyi ki varsın...



"Yıldızlara, yıldız tozu olanlara, dans eden bir yıldız doğurmak için kaosu deneyimleyenlere, dünyadan iz bırakarak geçen ve deneyimini bırakan öncekilere, bizden sonra gelecek ve saf neşesini bırakacak olan sonrakilere, yaratanlara, bir düşü olanlara, gökyüzünü ruhunun en derinlerinde hissedenlere, ayla, yıldızlarla, gezegenlerle bir bütün olanlara, hem bir toz zerresi hem de var oluş gücünün ta kendisi olduğunu bilenlere, gülümsetenlere, gülümseyenlere, saf ve berrak o enerjiye... Kurtlarla Koşan Kadınlar'ın önsözündeki gibi "tüm sevdiklerime ve hala kayıp olanlara..." Ve buradakilere... yaptığım işi destekleyerek ben olmamı sağlayan hikaye kahramanlarına... 'İyi ki' * binlerce..."

Yorumlar

Popüler Yayınlar