Kitap Kurdu: Çocukluk Kokulu

Size son tasarladığım son kitap kurdunu tanıtayım. Bu kitap kurdu, acayip bir şey, şöyle iki yanında iki tokası var, hatta onların iki pelik olduğunu bile hayal edebiliriz. Kitaplarının önünde harika bir de şekeri var. Aynı okul günleriniz gibi değil mi? En tatlı, en masum günlerinizin anısı... Size de sizi hatırlattı mı?

şirin hediyelikler

Kendisine aşık gibi bir şey oldum :) Çok çok sevimli...

Kitap kurdu siparişlerimden birine yetişti, bu aralar dörtlü setlerde birçok siparişim var. Bazen şöyle bir not oluyor o siparişlerde: "İki tanesini sizin tercihinize bırakıyorum :)" Yine böyle bir notla hazırlarken dedim ki, uzun zamandır üşenip ertelediğim şu son iki tasarımı yapayım :) Dolayısı ile, herkesten önce siparişi veren kitap aşığı tanıştı onunla ve diğer yeni kurdumuzla :) (Diğer yeniyi görmediyseniz, okumadıysanız Tıkk Tıkk )

sevimli hediyelikler

Biz böyle kocaman bir aile olduk bu sevimli kitap kurtlarıyla. Bir küçük uyarıda bulunmam şart ama: Taklit edecekler, bu durumdan sakınınız. Çünkü kendilerinin telif hakkı tamamen bana ait :)
Fikir de benden çıktığına göre, taklit yerine özgün bir şeyler üretmenizi ümit ediyorum.

Tüm kitapseverlere...
Sevgi ve nice şirinliklerle...



Yorumlar

  1. süper bişiy bunlar
    taklit edilemezlermiş gibi geliyor bana
    yetenek lazım bunlar için çok sevimliler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar