Masal Gibi: Secduş

Secduş'u Instagram'da ilk keşfettiğimde nasıl bu kadar geç kaldığıma şaşırmıştım.

Yüzünü bir şekilde hep gizleyen o kız, masalsı ve birbirinden etkileyici kareler paylaşıyordu.
Bir yandan da ürün tasarlıyordu. Tasarladığı birbirinden güzel o ürünlerin Etsy üzerinden satışını yapıyordu.

Bloğuyla ilk karşılaştığımda, yazım dilinden, sıcacık o enerjisinden o kadar etkilendim ki, gecenin bir saatinde başladığım keşfi sabahın dördünde bitirdiğimi çok geç fark ettim :)


Bu fotoğrafım Secduş'u tanıyanlara tanıdık gelecektir. Çünkü, onu tanıyıp onun o güzel tabaklarından birini satın alıp bu pozu vermemiş tek bir kişi yok. -büyük ihtimalle:)- :)



Secda, yakın zamanda bir hayalini gerçekleştirdi. Kadıköy'de kendi adıyla anılan bir kafe açtı.
Uzun zamandır Secduş'u görmek istiyordum ki, Fufu ile düzenledikleri Kafka Gecesi buna vesile oldu. Şimdi, her ay katılmaya çalıştığım kitap kulübü bir yana, her fırsatta oraya gidip o sıcacık ortamda kitabımı okumak ve kahvemi yudumlamak istiyorum.

Secduş'a gitmek isterseniz, Kadıköy Çarşı'nın hemen aşağısında adeta küllerinden doğan bir yer mekanı.

İstanbuldaysanız, gidip görün, yüzünü gizleyen o harika kadınla tanışın ve benim gibi "Bu kadar güzel bir yüz nasıl gizlenebilir?" diye sorun :)
Şanslıysanız -bazen stokları bitiyor- yarattığı muhteşem ürünlerden satın alın.


Küçük bir sürpriz:

Secduş'a gittiğinizde, benim kitap kurtlarım sizi orada karşılayacaklar. İlk ziyaret ettiğimde hediye etmiştim Secda'ya. Size de merhaba demek için sabırsızlandıklarına eminim :)


Adresi:

Hasanpaşa Mahallesi, Derici Zeynel Sokak, No 14/A, Kadıköy

Eğer ben İstanbul'da değilim ama onun harika ürünlerinden satın almak isterim derseniz online alışveriş için Tıkk Tıkk;
Bloğunu okumak, onun kelimelerle kurduğu o güzelim dünyasında saatleri geçirmek isterseniz de buraya Tıkk Tıkk yapabilirsiniz.

Ne olursa olsun, hayallerinize sıkı sıkı sarılmayı unutmayın, hayallerine sahip çıkan kadınları sevin ve destekleyin. Dünya, dünyamız ancak o zaman yaşanmaya değer bir yer olacak. Bunu hepimiz başarabildiğimizde, dünya harika bir yer olacak...

Sevgi ve yaratma gücüyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar