Aras Bebek Sünnet Oldu

Herkese merhaba,

Ocak ayında çok cici sünnet kurabiyeleri hazırladım. Bu kez, İzmir'den eski iş arkadaşım Pınar için. Yazmakta biraz geç kalsam da kurabiyeler ve cupcake'ler çok beğenilmiş. Pınar'ın da enerjisi o kadar güzel ki sanki kendi bebeğime kurabiye yapıyormuşçasına rahat ve mutlu hazırladım hepsini.



Bu tonlardaki nazar boncukları sizce de çok güzel değil mi?
Şimdi sıra geldi Pınar'dan gelen karelere:



Pınar böyle genç ve güzel bir anne. Aras bebeğin güzelliğine ise kırk bir kez maşallah diyelim lütfen :)

Beni bu güzel günlerinin hikayesine ortak ettiği için Pınar'a çok teşekkür ederim.

Sevgiyle,
Yeliz

Yorumlar

  1. kırk bir kez maşallah efendim. Allah nazardan saklasın.

    YanıtlaSil
  2. Maaşallah Aras Bebeğe, kurabiyelere de cupcakelere de bayıldım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özge Hanım :) Beğenmenize çok sevindim.
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar