İş Tebriği: Dev Kurabiye

Yoksa siz hala işe başlayan arkadaşlarınıza çiçek mi gönderiyorsunuz?

Gelin size yeni ufuklar açayım. :)


Kız kardeşim Kezban, bu hafta iş hayatına atıldı. Ben mi bugünlerde aşırı duygusalım, yoksa herkes minicik gördüğü kız kardeşleri işe başlayınca aşırı hassas mı oluyor bilemedim. Üniversiteden mezun olup işe başladığınız o günü hatırlayın... Umutlar, heyecanlar bir yana bir o kadar da kopuş anlamına geliyor o gün. Sanki ilkokula, kreşe başladığınız ve "Ben annemi isterim." diye ağladığımız o çocukluk günleri gibi... Neyse ki, o çok öyle hissetmemiş, bu benim duygusallığım. :)

yeni iş tebriği, dev kurabiye

Kurabiyenin üzerine onunla ilgili bazı simgeler koydum. Mesela, seyahat etmeyi çok sever. 36 beden olmasına karşın, gerçek anlamda bir gurmedir. Geçenlerde bizde gurme rehberi buldu da yazan görseydi fikrini almadan basmazdı kanımca. :) Yeşil çaysız yapamaz, yani yeşil çay yoksa ciddi bir sıkıntımız var demektir. Hoş onda da vazgeçmediği markalar vardır. Şıktır, ne giyse yakışır, yakıştırır. Elindeki güller gibi aranjmanları sever. Son olarak bir de peşinden koştuğumuz fuşya bir valiz var tabii, bundan sonraki hayatında sık sık içini doldurup eğitim için İstanbul'a geleceği.

Bir de, yeni bir sayfa açtığı yaşantısının ona uğur getirmesi, onun da çevresine ışık saçmaya devam etmesi için dört yapraklı yonca ve uğur böceklerim...


yeni iş tebriği, dev kurabiye


Dev kurabiyeler benim fikrim değil aslında, bu çalışmaları yapan çok başarılı pastacılar var. Uzun zamandır aklımdaydı bir deneme yapmak. Söz konusu kardeşim olunca, yeni bir şey denemeyi göze aldım. Aslında, bugüne kadar onun için hiç böyle bir şey yapmamıştım. Oysa ki, en çok hak edenlerden... Bıkmadan beni eleştirmesini istiyorum her çalışmamla ilgili, en güzel yorum ve eleştirileri ondan alıyorum. Hatta o kadar el alışkanlığı olmuş ki az daha unutup onun için yapmakta olduğum kurabiyeyi  whatsapp'tan gönderip nasıl oluyor diye soracaktım. :)

yeni iş tebriği, dev kurabiye


Yazacak yerim olsa bunları nasıl da yazmak isterdim:

"She brings to sunshine wherever she goes... Her gift to all she meets." (Gittiği her yere güneş ışığı götürür... Tanıştıklarına hediyesidir.) Canım kardeşim, aynen bu cümlelerdesin. Çok mutlu ve başarılı ol...

Yeliz

Yorumlar

  1. Gerçekten farklı yaratıcı bir iş hediyesi olmuş aynı zamanda kurabiyelerde muazzam görünüyor ellerinize sağlık :)

    takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tabi ki gelirim, sevgiler :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. nolduu bana cevap yokk muu ? :)

      Sil
    2. Kelimelerim kifayetsiz kaldı bu yoruma ondan hep :)

      Sil
  3. Beşiktaş amblemi Birde Metin Ali Feyyaz olarak hayal ettim. Fena olmazdı ha. Enteresan bir hediye :D Düşünülebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş Payı'nda kulaklarını çınlattılar Metin Ali Feyyaz üçlüsünün... Bu yorumu da üstüne okuyunca bu nasıl tesadüf dedim :)

      Sil
  4. Tebrikler, söz konusu kız kardeş olunca her şey yapılabilir. Kurabiye fikrine bayıldım. Mükemmel olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :)
      Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  5. Guzel fikirmis ellerinize saglik :) banada beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar