Sahi, O Kim?

Uyuyamıyorum, uyanık da kalamıyorum... 

Baharı ne kadar çok seversem bir o kadar da nefret ediyorum şu an. Sabah gözümü açtığım andan beri başlayan ve bitmeyen bir allerji ile savaşıyorum. Savaşmak derken abartmıyorum hiç, çok acıklı sözler bile yazabilirim. Tüm planlarım, yapılacak listelerim... Dakika dakika hesapladığım tüm süreçler aksadı, gitti. Vallahi bugün hayattan soğudum. Hatta az önce ikinci hapımı da alıp geçmesini ümit ederken bir an herhalde geçmeyecek, ben yavaş yavaş ölüyorum sanırım diye karalar bağladım. Neredeyse, gözümden yaşlar akacaktı. (Gerçi her durumda akıyor.) Hala her an kanatlanıp uçabilirmişim gibi geliyor. Of, neyse :( Allah kimseye allerjik nezle vermesin... Öldürmüyor, ama çok güzel süründürüyor. 

Neyse, bari uyuyamıyorum bloğuma bakayım dedim. Hatta yabancı sitelerden allerji ile ilgili bir şeyler araştırdım, burada yazacaktım ama gram içimden gelmiyor. Sadece her gün dünyada ortalama 11 kişinin allerjiler nedeni ile öldüğünü öğrenmek içimi çok rahatlattı. (!) Bugün tamamen modum Halil Sezai İsyan!

Bu aralar Reiki 2'nin arınma sürecindeyim. Bu da aslında bazı hastalıkları, kişinin ve bütünün hayrına tetikleyebilen bir süreç. Fiziken ve ruhen arınıyor kişi bu süreçte. Geçenlerde reiki aldığım arkadaşıma, allerji hastalıklarına meyilli olduğumdan bahsettiğimde "Hayatında istemediğin kişi kim?" diye sordu. "Böyle biri yok tabi ki" desem de, telefon görüşmemizin ardından internette de biraz araştırma yaptım ve ilginç bilgilere ulaştım. Alerji hastalıkları, aslında kişinin hayatında istemediği bir insan ya da bir olgu olduğunda ortaya çıkarmış. Diğer rahatsızlıklara da bir baktım da, kendimi "Evet, evet... Bence de öyle..." diye başımı sallarken buldum. Siz de bu konuya ilgi duyuyorsanız Louise L. Hay'in "Tüm Hastalıkların Zihinsel Nedenleri" isimli kitabı size yardımcı olabilir.

Neyse, esas soruya döneyim. Şu an uykumun en keyifli yerinde olmak varken beni uykusuz bırakan ve yüzümü gözümü şişirmek suretiyle ömrümden çalan o kişi kim?

Bulursam ifşa ederim :) (Ah, bir ruhsal kaynak bu kadar yanlış ifade edilebilirdi!)

Polensiz ve dertsiz günler...

Yorumlar

  1. Oyyy çok geçmiş olsun. en birkaç hapşırık ve göz damlasıyla atlatıyorum o zamanları neyse ki. Hoş burada baharımsı birkaç günün ardından kış mevsimine geri dönüş yaşadık ki artık bahar ne zaman gelir bilinmez :) Dikkat et kendine.

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz Ebru Hanım :)
    Tabi ki ziyaret ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar