Sevgi Battaniyesi İçin Bir İlmek de Siz Atın

Hiç maddi durumu yetersiz olduğu için 15-16 kat paçavraya benzeyen bezlere sarılmış bir yenidoğan bebek gördünüz mü? Birçok anne organik ürünlere sarıp sarmalarken hasta bebeğini o bezlerle doktora taşıyan bir anne baba... Ben ne yazık ki gördüm, ve bir daha hiç karşılaşmayacağım o aile için hiçbir şey yapamadım. 

Üstünden kaç hafta geçti, o görüntü zihnimden silinmedi gitti. Bazen insan, öyle bir anda öyle bir durumla karşılaşıyor ki aslında yardımı dokunabilecek olsa da bir adım atamıyor, ama o çaresizliği de içinde taşıyor.

Tam da bu olayın hemen sonrasında bu kampanyadan haberdar oldum. Belki o aileye ulaşamayabilirim, ama ne yazık ki aynı çaresizlikte birçok anne, birçok aile var. Bu nedenle, ben bu kampanyaya, o minicik bebeklerin üşümemesi, benim gibi yüreklerin ellerinden geçen ilmeklerde büyümeleri için seve seve destek olacağım.

Belki siz de küçük de olsa bir ilmek atmak istersiniz... Hem zaten hiç zorlayıcı bir iş de değil sizden istenen. Siz parça parça örüyorsunuz, bu kampanyayı başlatan güzel yürekler de birleştiriyor:


Kampanyanın facebook sayfası da var. Bloğumda paylaşmıyorum ama burada bebeklerin buraya gönderilen parçalarla sarıp sarmalanmış fotoğrafları var. Sıcacık ve mutluluk dolu: Sevgi Battaniyesi

Bu dünyada yaşadığımız sürece yoksullukla hep karşı karşıya geleceğiz, ama önemli olan yüreklerin yoksun olmaması. Yüreği zengin insanlar, cebinde yardım edecekleri paraları olmasa bile her zaman bir yolunu buluyorlar. Bu kampanya da bunun en güzel kanıtı bence.

Yüreğinde zenginlik barındıran herkese sevgiyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar