Kurabiyezede

Geçtiğimiz günlerde Avea'ya nasıl kızgın olduğumu anlatmıştım. (Tıkk Tıkk) Tabii ki en önemli nedeni tüm bayram tatili boyunca hiç internete girememem, hatta zar zor bağlandığım bir "şehir merkezinde" de yazdığım yazıya görsel ekleyemeyip blogumda yayınlayamamamdı!!! (Arada girip çıkmalarım hep Turkcell hatlı arkadaşları modem olarak kullanarak gerçekleşti.)

Şimdi, o görselleri paylaşsam ayrı bir komedi, paylaşmasam benim açımdan dram... Komik çünkü aradan 20 gün geçti ve ben Şeker Bayramı kurabiyeleri diye bir başlık atacağım! Dram, bir pastacının dramı, çünkü deli gibi zaman ayırdığım bir uğraşı burada yayınlayamayıp paylaşımı Instagram ile sınırlayacağım. Dolayısı ile düşündüm ve karar verdim. Ben dramı seçmeyeyim, hem böylece siz de bana gülmüş olursunuz fena mı :) Evet, kesinlikle böylesi daha iyi :)



Bu fotoğrafta görmüş olduğunuz istiridye şeklinde kap, kız isteme çikolatalarım için kullanılmıştı. (Bunun bir adı vardır elbet, "kız isteme çikolatası" da ne :) İnanılmaz güzel bir aranjman yapılmıştı, çiçeklerle. Tey gidi günler...)
kavanozda kurabiye


Bu da anneme hediye ettiğim kavanozlu haliyle görüntüsü. Arkada benim etaminden işlediğim kendi dilek anahtarım var :)

Tekrardan alacağın olsun Avea! En kısa zamanda terk edeceğim seni! Önce bir Vodafone mu Turkcell mi karar versem, anında küs yapıp gideceğim ama veremedim işte :(

Herkese kocaman sevgiler...

Yorumlar

  1. Kurabiyeler nefis görünüyor :) Ellerine sağlık, evet bazen teknoloji bizi çok çaresiz bırakabiliyor :))
    Olsun, bayram geçmiş de olsa bu nefis şeyler güzelliklerinden hiç bir şey kaybetmemişler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl incesiniz :) Çok teşekkür ederim, bana da moral oldu :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. kız istemeye giden aranjmanı cok merak ettim doğrusu... fotoğraflarıyla bir içerik hak ediyor...

    anneye giden kurabiye hazırlığı da mükemmel olmuş.. ellerinize sağlık...
    sevgiler...
    unutmadan minik bir çekiliş düzenliyorum blogumda, sizi de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bulursam onu da yayınlarım elbet.

      Sevgiler...

      Sil
  3. Kurabiyeler güzel görünüyor :) turkcell iyi ama pahalı. Vodafon uygun amao da pek çekmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yandık o zaman desene :)
      ucuz etin yahnisi=avea

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar