Tatilden Dönen Depresif Kekçi...

Tatil sonrası depresyonu diye bir şey var, evet. Şu an bu satırları yazan bendenizde tavan yapmış durumda. Zaten bana bir şeyin depresyonu demeyin, aklım gidiyor, ağzım sulanıyor hemen alıyorum ruhuma!

Alt tarafı 2 hafta buralarda yoktum, ne olmuş alışırım ki derken 3 yıllık evime yabancı yabancı bakıyorum. Dün geceden beri, İzmir benim için dünyanın en güzel şehri, İstanbul da tüm evrenin sinekli, mikroplu bataklığı sanki. Oysa bakmayın böyle dediğime, güle oynaya geldim evlenip buralara ben. Şimdi de sevmiyorum işte sevmiyorum, diye ağlıyorum...

Bir dünya işim varken ve blog için daha önemli yazılar yazmam gerekirken neden size içimi dökmek istedim bilmiyorum :( Ama bence tatile çıkmayın, dönünce çok üzülüyorsunuz çünkü :) Benden size gereksiz bir nasihat bugün...

Bir de baş ağrısından muzdaribim sormayın gitsin. Havaalanına giderken küçük bir kaza geçirdim. Çarpmayın başınızı hiçbir yere, bakın bugün çarpmanın etkisiyle benimkisi çalışmıyor. Durdu ve şişiyor sanki... Bir de ayak parmaklarımdan ikisi düşüyor, onları da başka zamanlarda çarparak işlerini bitirdim. Nazar galiba, hep nazar!

Son olarak geçmiyor sinirim geçmiyor, Avea hat almayın! Ben Avea taa yeni ortaya çıkmıştı ve adı Aria idi ki, gittim o hattı aldım, sonra da 14 yıl bırakmadım. Ama bu yaz yetti canıma dedim, internet bir hayal oldu, şehrin merkezinde bile 3g çekmez mi? Kuşadası, Çeşme gibi tatil yerlerinde internet olmaz mı? Olmazmış! Bana tatili zehir ettiği için (Turkcell hatlı arkadaşlarımı modem gibi kullanıp fotoğraflar paylaştığımdan) en kısa zamanda ben bu hattan taşınıyorum artık...

Tatil tatil dedim bari Kuşadası'nda bir gün batımı ile size veda edeyim.

güzelçamlı gün batımı


Tatilde başka neler yaptın derseniz, instagram galerime bakabilirsiniz. Ama bakmasınız da olur, başkasının tatil kareleri ne zaman bir diğer insanı mutlu eder ki! Bugün beni etmez şahsen, başka zaman etse de o gün bugün değil :) Şu an İz Tv'de Hindistan'ı motosikletiyle gezen Nasuh Mahruki'ye sinirli gözlerle bakmam hep o ruh halinden...

Sevgiyle kalın...


Yorumlar

  1. Şimdi deriiin bir nefes alıp rahatlıyorsun. Aslında tatile gitmedin hepsi bir illüzyondu :P birkaç güne alışırsın Yelizcim canını sıkma. Bir de kazalar için çok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin bir nefes alınca başıma ağrılar giriyor :) Güleyim mi ağlayayım mı ben halime :)
      Üç vakte kalmaz tatil ve etkileri unutulur... Çok teşekkür ederim canım.
      Sevgiler...

      Sil
  2. Hiç üzülme İzmir'i 2 saat önce sel aldı :( Şimdi hafiften güneş açmaya başladı ama hasarlar güneşle giderilemeyecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi okudum haberleri, bir kişi hayatını kaybetmiş :( Çok üzüldüm.
      Umarım daha fazla zararı olmaz :(

      Sil
  3. Canim ilk önce cok gecmis olsun. Ben de bir sorun yüzünden blog adresimi degistirdim. Lütfen yeniden okuma listene al http://karaboncuque.blogspot.com Öptüm cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Ekledim hemen.
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar