Şekerden Tablolar: The Simpsons, Kitaplar, Kuçukuçular...

İşte karşınızda İrem hanımın hikayesi...
Kitaplarla, müzikle iç içe bir dünya kurmuşlar evlerinde. Sık sık yurtdışına çıkıyorlar. Eşi, Simpsons'lara bayılıyor (birçoğumuz gibi :)) ve elinden Whooper'ı düşürmüyor.
İki sevimli köpekleri var. Bir sürü çocukları olsun istiyorlar :)



İrem hanım, eşini anlatırken "asla sıradan hediyelerden hoşlanmaz. Parfümle, saatle mutlu olanlardan değil." diyor. Zaten, benim tablolarım da klasik hediyelerden sıkılanlar için en orijinal seçimlerden biri. Her bir simgeye birlikte anlam yükleyeceklerini yazmış İrem hanım, o simgeler, mutluluklar anbean çoğalsın. Her şey gönüllerince olsun...
Ben İrem Hanım'ı, onun hikayesini ve tatlı enerjisini çok sevdim.
Bana güveni sonsuzdu, benim de ona mutluluk temennilerim sonsuz...

Sevgiyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar