Dev Kurabiye: Bir Erkekten Bir Kızın Kalbine...

Geçtiğimiz ay, üniversiteden arkadaşım Mehmet, kız arkadaşının doğum günü için bana ulaştı. Ben de nasıl heyecanlandım bir bilseniz. Neden derseniz, hep değindiğim bir konu var ki, o da aslında bu kurabiyeler özellikle kadınlar için harika seçeneklerken, her zaman kadınlardan erkeklere giden hediyeler oluyorlar. Tabii ki bu durumdan şikayetçi değilim ve kabul etmek gerek biz kadınlar farklı sürprizlere daha açığız ama yine de arada birkaç düşünceli erkek benim kurabiyelerime rastlasa ve harika bir sürpriz yapsa fena olmaz diye düşünüyorum.

Şimdi benim yoğunlukla karışık tembelliğimden bugüne kalan iki kurabiyeyi sizinle paylaşacağım. İlki bu yazımda ikincisi ise bir yazı daha yazacağım onda olsun :))

Pelin, artık kendisiyle arkadaşım - nasıl tatlı bir kız bilseniz :)- kedileri çok seviyor, pilot olacak. İlişkileri İstanbul-Ankara arasında süregeliyor. Uzak mesafe ilişki sürdürmek zordur biliyorsunuz, ama onlar için değil, birbirlerini çok seviyorlar çünkü.

doğum günü hediyesi


İki kediyi işledim ben de... Patilerine balonlar doladım, kuyruklarını da birbirine sarıp sarmaladım. Tepeden bir helikopter uçurdum bayraklarla, altına da onlar için önemli tarihleri yazdım. Hep mutlu olsunlar, bir de sonsuz olsunlar diye...

Bir yere ayrılmayın... Şanslı Pelinimizin ikinci kurabiyesi de bu yazıda geliyor :) Tıkk Tıkk

Yorumlar

Popüler Yayınlar