Benim Güzel Ayım, İyi ki Geldin...


Doğduğum, ikinci kez abla olduğum, annemle babamın yuva kurduğu, benimse evlendiğim adama aşık olduğum ay, ben seni nasıl çok sevmem!!!

Geçenlerde 29'u dolu dolu yaşamanın ve 30'dan gün alacak olmanın dayanılmaz mutluluğundan ve 30 plan projemden bahsetmiştim :)  Okumayanlar varsa ama ama ama :.( Tıkk Tıkk


İşte o 30 plan meselesi çok tutmadı benim hayatımda, bir sürü plansız işler peşinde koştum derken son 20 gün geldi çattı :) Şurada bugünü saymazsak ayın 20'sine hiç de bir şey kalmadı. Bu nedenle ben de en azından son 19 günü kurtarayım diye düşündüm :)

1. Çok fazla yarım bıraktığım kitap var. (Sevmediğimden değil, aynı anda bir sürü kitap okumayı sevdiğimden :( ) Bu kitapları bitirmek ve mümkünse yarım kalmış bir kitap bitmeden diğerlerine el sürmemek, hatta al bu da bana ceza, bu kitaplar bitene kadar Ahmet Ümit'in son kitabını ve diğer hiçbir kitabı satın almamak!


2. Daha sağlıklı beslenmek! Çikolata rutinimi bozmak, kırmızı eti frenleyip sebzeye ağırlık vermek. (Ay hadi inşallah canım yaa :) )

3. Reiki arınma sürecimi bitirmek! (Bakmayın sweet november moduma, sabah son gecesinde bütünleme sınavını çalışırken uyuyakalmış öğrenci gibi deliriyordum. 12. günümde yine 1. güne döndüm uyuyakalınca...)


4. Xbox'ın artık evimizin bir süs parçası değil de bir spor ve eğlence aracı olmasına izin vermek, hatta kendime şart koşmak.

5. E hiç olmazsa doğumgünüme kadar 2 kilo vermek :( (Buna daha da hadi inşallah!!!)


6. Bloguma yazma alışkanlığımı gözden geçirmek. (Bir hafta yazmayıp sonra bir günde üç yazı yazmak da ne!)

7. Okuduğum kitapları da bloğumda paylaşmak.

Tabi bunlar son derece kişisel bölümler, bir de bence bu mevsimde çok gidilesi yerler var yakınlarımızda, Adalar gibi, Sapanca gibi... Ya da yapılacak kültürel aktiviteler... bilet bulamadığımdan gidemediğim oyunlar var, (mesela Profesyonel, biletiniz varsa bana satar mısınız?? lütfen lütfen!) onlardan birini yakalamak gibi...

Benim listem böyle uzayıp gidiyor. Sizinkiler neler? Bugüne kadar hiç böyle listeleriniz olmadıysa, (tebrik ederim mükemmel tanımına sanırım yakınsınız, biz azıcık ve oldukça uzağız çünkü :)) en azından kasım boyunca oturun hayatınızı gözlemleyin. Bakın bakalım nereler aksıyor, nerelerden yağmur yağınca sular akıyor etrafınıza, hangi borular/kanallar tıkanıyor hayatınızda?

Hem korkmayın bazen üşümek ve düşmek bile güzeldir!



Yorumlar

  1. Başlıyorum :)
    Kitap olayına hiç değinmek istemiyorum. O benim de kanayan yaram :) Ben br anda 2-3 kitap okumam ama başka işler yüzünden zaman zaman geciktiririm. Yeni çıkanlara da kayıtsız kalamam. Dolayısıyla evde okunacaklar köşesi açsam yeridir.
    İkinci şıkkın aynısı bana da geçerli ama nasıl engellenecek o çikolata hiç bilemiyorum.
    Reiki arınma sürecini ben de öğrenmek istiyorum. Neler oluyor?, ne yapılıyor? bir postunda anlatırsan çok sevinirim :)
    Sende ki xbox sorunsalı bende nintendo wii başlığı altında işlenebilir pek tabii ;)
    Kilo benim de vermem lazım hem de 2 değil 5 falan ama doğum günüme kadar mümkün değil ;)
    Listenin aynısı az çok benim için de geçerli. İkimize de haydi inşallah diyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güldüm Sinem :)) Ben evlendikten sonra 10 kilo aldım :) Böyle bir bloğum varken hiç şaşırmamalı değil mi? Aylardır iki verip dört geri alıyorum, ama hedef hiç on kilo vermek değil, 15 kilo falan yani habire kilo alırken dal gibi olmayı hayal eden bir halim var, vay halime! Ben de bari biraz hedef küçülteyim dedim 2-3 kiloda karar kıldım öncelikle :) Ama gerçekten hadi inşallahlık bir durum şu an hayatımda, bakalım ne olacak :)
      Reiki konusunda bir aydır yazıcam ama hep bir arınma bitsin düşüncesindeydim, ne güzel dokuz gün sonra bitecekti ama gel gör ki akşam meditasyon yaparken uyuyakalmışım, döndüm mü ben yine birinci güne! Bu nedenle, elimde bir kitap var artık arınmayı beklemeden kitabı bitirince onunla birlikte güzel birkaç yazı yazacağım.
      İyi ki kasım ayı var... Bak listemiz bile aynı çıktı :) Kocaman sevgiler!

      Sil
    2. Kasım ayını ben de çok seviyorum. Senin sevmek için çok nedenin varmış ama benim sadece doğum günüm var. Ama sonbaharın sonbahar olduğunu anladığım, o güzel renklerin ortaya en çok çıktığı ay benim için. Mutluluk fışkırıyor içimden sanki. Neden bilmem :) çoook öpüyorum..

      Sil
  2. merhaba, kasım ayını sevmek için ne güzel nedenleriniz varmış :) yapmış olduğunuz plan güzel görünüyor fakat kitap konusuna değinmeden geçemeyeceğim:)) zira benimde bazı dönemlerde elime hiç kitap almadığım oluyor bununla beraber bazen de 3-4 kitap arka arkaya gidiyor, düzenli bir şekilde devam etmek zor bana göre :))
    çikolata konusu ise benim en zayıf noktam ne yazık ki:)) olmadan olmaz gibi bir durum söz konusu.
    haydi bakalım size bol şans bu ay için ve planlarınız için:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında aynı durum bende de var :) Yani bir kitaba başlayıp ara verdiğimde araya başka kitaplar giriveriyor. Sonra bir ay hiç kitap okumamış sayılırken ertesi ay üç dört kitap aynı anda bitiveriyor :) Çikolata hepimizin en zayıf noktası sanırım, ben hayatımdan tamamen çıkaramadığım için sadece günlük tüketimimi biraz azaltayım dedim. Çok teşekkür ederim, umarım uygulayabilirim :)) (Doğum günüm de bu ayken kilo almasam bile başarı aslında, vermeyi geçtim :)) )

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar