Yeni İş Tebriği: "Shine Like a Star"

Bu şehir sayesinde tanıdığım ve çok çok sevdiğim bir arkadaşım var. Neden sevdiğimi, nasıl sevdiğimi yazsam buralar yetmez yetmez :) Şimdi yazacağım kurabiyeleri onun için hazırladım. Benim için hazırlaması o kadar büyük bir zevkti ki... Bana hep destek olduğu ve yaptığım her şeyi çok beğendiği için en büyük motivasyon kaynağım oldu benim.

İşte bu kadar tatlıdır kendisi, sabah kahvesini çok sever ve ofiste harika bir Starbucks kupasıyla dolaşır:


Daha hiç kurabiye yapmaksızın birlikte çalıştığımız dönemde birazdan paylaşacağım (hatta daha önce de bir yazımda değindiğim Tıkk Tıkk) kurabiyelere içine biraz da Bailey's koyup pişirirdim ve işyerinde birlikte yerdik :) Ne muhteşem değil mi! Biraz nostalji olsun diye özellikle o bardak kurbiklerimden yaptım. Bir de nedense bir iş görüşmesi sonrası birbirimize söylediğimiz "Shine bright like a diamond" aklıma geldi de onu "Shine like a star" diye uyarladım.




Daha bir sürü figür çalışabilirim onunla ilgili ama ilk iş gününde bu kadarını bilsin yeni çalışma arkadaşları, gerisi sürpriz olsun dedim :) Hepsi birbirinden tatlı ve anlamlı. Eminim o da yeni şirketine böyle bir enerji yayacak ve çok mutlu olacak.

Kim bu gizemli arkadaşın derseniz, söylemem adı bende saklı :)


Bir de doğumgünüsü vardı önceki yazılarımda :) Tıkk Tıkk

Shine like a star arkadaşım, shine like a star!

Yorumlar

  1. çok güzel ya. becerebilsem bende yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor değil ama biraz fazla sabır ve dikkat istiyor :) Bir de bileğin bazen zonk zonk zonkluyor. Çok teşekkürler :))

      Sil
  2. Yine becerilerini konuşturmuşsun ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları duymak çok güzel :) Çoook teşekkürler

      Sil
  3. Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Valla görünce benimde senin kadar becerikli bir arkadaşım olsaydı dedim, imrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guldum :)) almak da vermek de cok guzel ama ne yalan soyleyeyim bugune kadar bana da boyle kurabiyeler yapan olmadi :)) cok tesekkurler

      Sil
  4. ne kadar mükemmeller, sizin gibi ince düşünceli insanlara bayılıyorum, ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz çok güzel, ben de size teşekkür ederim :) Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar