Darth Vader: Kötü ama Karizmatik

Herkese Merhaba,

Bir süre önce sonbahar bitmeden tatil notlarımı sizinle paylaşayım diyerek kurabiye ve etamin paylaşımlarıma ara vermiştim. (Azıcık ruh bozumu için Tıkk Tıkk ) Bozcaada yazılarım devam ederken araya son çalıştığım Darth Vader şablonunu ve sonucunu eklemek istedim.

Bu etamini Star Wars ve lego aşığı yeğenimiz Yiğit için işledim. Yiğit'e aldığımız hediyeler her zaman lego, Star Wars ve özellikle Darth Vader karakteri üzerine oluyor. Artık alacak hediye seçeneği kalmadığından sona ulaşmış durumdayız :) Nitekim son üçlememiz de: Darth Vader kulaklığı, flashdiski ve etamin panosu oldu.

Sizinle kısacık bir video paylaşayım :)



Benim gibi işlemek isteyenler için internette yararlandığım ve ücretsiz olarak faydalanabileceğiniz site Tıkk Tıkk
Star Wars Cross Stitch


Yazısını yazmadım ama esas işin espirisi yazısında: "Come to the dark side, we have cookies". İşleyecek olanlara tavsiye ederim.

Kurabiyeci bir yengeden (Tuhaf oldu bu, Yiğit'cim yenge yerine her zaman "Yeliz" der çünkü ve ben bu durumdan oldukça memnunum :)), Star Wars aşığı bir yeğene verilecek karizmatik bir hediye oldu bu :) Yiğit'e, daha önce neden iyi karakterler de varken herkes Darth Vader'ı seviyor dediğimde, "Çünkü kötü ama karizmatik. Zaten sonunda "Ben neden kötü oldum diye üzülüyor ama iş işten geçmiş oluyor..." yanıtını aldım :)

İşledikten sonra Yiğit'in bize hediye ettiği Darth Vader anahtarlığı da panoya koyarak poz verdirttim :)




Bu arada çerçeveyi Ikea'dan aldım, niyetim siyah çerçeve ile vermekti ama kalmamıştı. Bu nedenle evde siyah kenarlık yapıp etamine tutturmam tam anlamıyla bir diy projesiydi. Acelem olmasa, mutlaka fotoğraflayıp anlatmak isterdim ama zaman kısıtlı olduğundan ortalığı savaş alanına çevirip işimi hallettikten sonra hediyemi sahibine teslim ettim :)

Bu arada, panoyu beğendiyseniz işlemem için bana ulaşabilirsiniz.

Yakında, Yiğit'in doğum gününe ait kareleri de sizinle paylaşacağım. Orada da parti düzenlemek isteyenlerin yararlanabileceği çok güzel fikirler karşınıza çıkacak.

Yorumlar

  1. Yelizciğim benden sana bir mim daha :) Sorular burada;
    http://herseydenkonusmali.blogspot.com/2013/10/admin-panpadan-mim-geldi-gec-olsun-guc.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorular biraz zor muymuş neymiş : ) Çok teşekkürler, en kısa zamanda dönüyorum :) <3

      Sil
  2. Thank you!! I have almost bought it but your link saved my money!^))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Really? Great news! Thank you for your feedback :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar