İyi ki Doğdun Eliz Bebek

Herkese merhaba,

Bu ay, hazırlarken ve sonrasında da fotoğraflarına baktıkça ortaya çıkan sonuçtan çok memnun kaldığım tatlı mı tatlı, melek mi melek pasta, kurabiyeler ve cupcake'ler hazırladım. Tadına bakanlar da çok beğendiler. Benim için daha mutluluk verici ne olabilir ki?

Pastanın sahibesi güzel meleğimiz, daha önceki yazılarımdan da hatırlayacağınız Eliz bebek. Yakın tarihte Eliz bebek için diş buğdayı kurabiyeleri hazırlamıştım. İlgilenenler için Tıkk Tıkk

bir yaş doğum günü

Bu fotoğrafı güzel teyzesi Elif Hanım'dan aldım. Şimdi de yakın merceğe alıyorum:

bir yaş doğum günü

Pastanın kaplama öncesi görüntüsüne bayılıyorum. Aynı zamanda bu kısım beni en çok uğraştıran safhalarından biri. Keskin kenarlar henüz benim gibi yeni başlayanlar için oldukça zor detaylar. Ama başardığımda kendi kendime dediğim bir aferin inanılmaz mutluluk verici oluyor.

bir yaş doğum günü

bir yaş doğum günü

Cupcake ve kurabiyeler için önceden hazırladığım melekleri bir gece fanusta beklettim:

bir yaş doğum günü

bir yaş doğum günü

bir yaş doğum günü

Şimdi de sıra cupcakelerde:

bir yaş doğum günü

bir yaş doğum günü

Ne dersiniz, sizce de melek teması harika bir seçim değil mi?

Nice güzel yaşların olsun Eliz bebek, mutlulukla, sağlıkla, güzel ailenle büyü...

Yorumlar

  1. iyice aştın kendini Yeliz'cim, maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gizem'cim :) Ne mutlu bana :)

      Sil
    2. Merhabalar ben de keskin kenarın peşinde koşan ve sırrını çözmeye çalışan bir pastacıyım. İnat ettim kursa gitmeyeceğim diye. Siz bunu kursa gitmeden mi başardınız merak ettim. Gayet beşarılı görünüyor pastanız....Sevgiler...Şeyda

      Sil
    3. Merhaba Şeyma Hanım,

      Keskin kenar benim de takıldığım konu, ne kadar iyi olsa da her seferinde daha iyi olmalıydı diye içim içimi yiyor :) Bu nedenle yorumunuz beni çok mutlu etti, çok teşekkür ederim.

      Ben yıllar önce pasta kursu aldığımda keskin kenar trendi yoktu, şimdi aynı sizin belirttiğiniz gibi kendim öğrenmeye çalışıyorum. Kursların maliyetleri nedeniyle gitmek istemiyorum. Ne yazık ki, bu konu hakkında bulabildiğim bir kitap da yok. Youtube'dan çok fazla video izledim ve onlar sayesinde kendi kendimi geliştirdim diyebilirim. Yurtdışında pastacılar video yayınlamak konusunda bu kadar cömertken neden tüm Türk pastacılar bu konu hakkında hiçbir şey yayınlamazlar, bilgilerini ücretsiz paylaşmazlar anlamıyorum. Umarım siz de aradığınız bilgileri bulabilirsiniz.

      Bu arada, sitenizi inceleme şansım oldu, artık takipçinizim :)
      Sevgiler,
      Yeliz

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar