Evet, Ben Bir Bağımlıyım #Instagramno1

"Ben Yeliz K.
Evet, ben bir bağımlıyım.
Instagram bağımlısıyım.
Bağımlılıklar dünyasına hoş geldim."
***
Birçok blogta instagram günlükleri görüyorum. Kendimden öyle hiç umudum yok, her hafta girip bir haftayı özetleyeyim. Çok zor benim açımdan, bloğa yazı ekleyecek zamanım dahi yok aslında. Zaten çok da sıkıcı olur, beni burada takip eden çoğu arkadaşım orada da takip ediyor çünkü. Ama biraz Ahu'cuğumdan da esinlenerek, bir konuşan fotoğraflar tadında Instagram günlüğü yapayım arada bir şeyler yazarım istedim.
***
Çiçekleri seviyorum, karanfile bayılıyorum, kendime çiçek almayı seviyorum <3

Ama daha çok sevdiğim ise, çiçekle gelen arkadaşlar... Bloğumda sık sık adını andığım arkadaşım Çiğdem ilk kez evime geldi İzmir'den, bir gün öncesi doğum günüydü. Ona bu çilekli pastayı yaptım.
İzmir demişken, İstanbul'da Churcill yok, kimse de ne olduğunu bilmiyor :( Bu ev yapımı olanı...

Bade bebek, büyümüş ona gönderdiğim kurabiyeler ve kartla poz vermiş. Görünce gözlerim doldu <3
Kurumsal hayattan özlemle andığım bazı arkadaşlarla kahvaltı ettik. Sütiş yine harika bir yer bulmuş kendine Anadolu Yakası'nda.
Kız kardeşim 1 ay kadar İstanbul'daydı, benden mutlusu yoktu. Bu ona hoş geldin gecemizden...
Bu kare de ona vedadan... Yine depresif duygular içindeyim gittiği için :(
#tanışolalım hashtagine katıldım, upuzun bir yazı yazdım kendimi anlatan. Kısa cümleler kuramadan geçip gidicem ben bu dünyadan...
İşte böyle... Bilmem bir daha yazabilir miyim? Hiç de az zaman almıyormuş özetlemesi.

Herkese mutlu haftalar... Mutlu Nisan'lar hatta...
Sevgiler

Yorumlar

  1. İnstagram bağımlısı olduğumu geçen gün çökünce fark ettim ben de. Denedim denedim girmiyor. Nasıl bir hayal kırıklığı yaşadığımı herhalde tahmin ediyorsundur. Kimse instagrama elleşmesin mümkünse :)))

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de o an zaten yazmalıyım, bir gün instagram da giderse bloğumda birkaç anım olsun dedim :) Herhalde en çok onun kapanması delirtir beni :(

      Sil
  2. Instagram bagimlisi olmayalim ya. Ama benim konusan fotograflarim gibi senin de fotograflarinin konusmasi cok hos olmus. Her zaman olmuyor ama ara sira yazarsin belki. Öptüm cok.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ahucum :) Ben bir tek ona bağımlıyım :(

      Sil

Yorum Gönderme

Popüler Yayınlar