Uğur Böcekleri Eren'in 1. Yaşını Kutlamaya Gelmiş

Mart ayına ait çok güzel çalışmalarım var, hem yoğunluktan hem de iç karartıcı ülke gündeminden fırsat bulup bir türlü yayınlayamadığım.

Bunlardan biri de bu hafta sonu kutlanılan Eren bebeğin doğum günü. Henüz elime şanslı anne babasından gelen fotoğraflar ulaşmadı ama ben bir an önce yayınlamak istedim. Fotoğrafları da sabırsızlıkla bekliyorum, alır almaz yayınlayacağım.

Ayşe Hanım, oğlu için uğur böceği teması seçmişti. Bu nedenle pastamız da, kurabiye ve cupcakelerimiz de uğur böceği temalıydı.

Organizasyon sonunda her şeyin çok beğenildiğini belirten bir mesaj aldım Burak Bey'den. Şimdi sıra sizlerin beğenisini kazanmasında :)


bir yaş doğum günü


bir yaş doğum günü

bir yaş doğum günü


bir yaş doğum günü


bir yaş doğum günü

bir yaş doğum günü

Nasıl buldunuz? Hem çok renkli, hem de çok sevimli değiller mi?

Eren bebeğin 1. yaşını ve güzel ailesinin ebeveynliklerinin 1. yılını buradan da yürekten kutlarım. Sağlıkla, mutlulukla büyüsün Eren bebek, anne ve babasına, tüm çevresine hayatı boyunca bu uğur böcekleri gibi şans getirsin.

Sevgiyle...
Yeliz


***09.06.2014

Bugün sevgili babası Burak Bey'den de harika kareler ulaştı. Hiç zaman kaybetmeden onları da eklemek istedim. :)




Sevgiler...

Yorumlar

  1. Çok güzel görünüyor eline sağlık. Biz dünyaya erken gelmişiz ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle demeyin, yetişkinler için de çok güzel pastalar yapılıyor :) Çok teşekkürler.
      Sevgiler

      Sil
  2. Nasıl bulucaz? Harika! Pastalarındaki detaylar da artmaya başladı sanki ;) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala en güzel pastanın en sade hatta tek detayla olanları olduğuna inanıyorum. Hatta bunu yapmak demek biraz da bu işleri aşmak demek aslında, çünkü hiç hatasız kaplamak ve en uygun renkleri en doğru şekilde kullanmak anlamına geliyor :)
      Ama pasta isteyenleri de anlıyorum, görsel anlamda en zengin olanın en güzel olduğunu düşünüyoruz genellikle. Ama mesela bazen çok düzgün kaplanmış üstündeki tek ve küçücük bir figür olan bir pasta hepsini sollayabiliyor :) O günleri de yetenek anlamında görüp sadeleşerek güzelleştireceğim inşallah :)
      Bu pastaya gelince, hakikaten çok detaylı ve eğlenceli oldu, renklerinin sıcaklığını da çok sevdim.
      Çok teşekkür ederim Sinemcim :)
      Bir gün bir dilim ikram ederim umarım...
      Sevgiler

      Sil
  3. Yeliz'cim merhabalar....
    Öncelikle ellerine sağlık, gerçekten harika gözüküyorlar...Aslında gerçekten çok şanslısın bu işlerle uğraşabildiğin için. Benim de gönlümden neler neler yapmak geçiyor ama maalesef bu düzende çalışmak zorunda olanlardanım ben de... :)
    Bu arada MİM'im bitti, yazdım ben de Özge'nin Oltası'nı MİMLEDİM!!! Sağolsun o da yakında yazıp, devam ettirecek bu etkinliği...)
    (http://suh-i-fidan.blogspot.com.tr/2014/04/ben-de-mimlendim.html)
    Yeliz aslında ne zaman buluşacağız ben merak ediyorum. En iyisi ben size geleyim sen de o sırada pasta yap ben de seni izleyim bir yudumda kahveni içeyim... O yüzden senin davetini bekliyorum, Sevgiler... :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fidan'cım merhaba,

      Çok sevindim hemen bakıyorum mimine. Çok teşekkür ederim. Özge'nin Oltası'nı ben de çok severek takip ediyorum, onun mimini de heyecanla bekliyorum.

      Ne kadar yorucu olsa da bu işle uğraşmak gerçekten büyük şans. İnşallah hep devam ettirebilirim.

      Buluşma konusunu birkaç hafta içinde hemen ayarlıyorum o halde, biraz işlerin yoğunluğu var bu dönemde, toparlayamadım kendimi. Yoluna koyar koymaz bize davet ediyorum Ali Keremcikle seni :)

      Kocaman sevgiler <3

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar