Koleksiyoncu...

kartpostal


"Kirlenmeye başladığımı ilk hissettiğimde (yirmili yaşların başına tekabül ediyor bu) umutsuzca direndim. Çılgınca kitaplara saldırdım, kimsenin aklına gelmeyecek şeylerin peşine düştüm. Dünyanın bütün dillerinde basılmış Küçük Prens'leri toplamaya giriştim, süpriz yumurtalardan çıkan oyuncakların koleksiyonunu yapmaya başladım, bira kutuları, bardak altlıkları ıvır zıvır... Elime geçen her türlü çer çöpü toplayarak delirmeye ve kirlenmeye kafa tutabileceğimi zannettim. Toplayıp biriktirdikçe oyalanıyor, aklımı ve ruhumu koruyabileceğimi zannediyordum. Heyhat. Ben kendimi kurtarsam ne olacaktı ki. Benimle birlikte ülke komple deliriyordu sanki.

Yirmi yıl önce dünyayı değiştirebileceğimi zannederdim. On yıl önce dünyanın buna değmeyeceğine, çevremi ve kendimi değiştirmemin yeterli olacağına inandım. Birkaç yıl önce iyice hedef küçültüp sadece kendimi değiştirmek için harcamaya başladım bütün enerjimi.

...
O kadar uzak ki aslında herkes herkese, yan yana olsak bile dokunamıyoruz birbirimize..."

Ali Lidar- Ot Dergisi- Sayı 14- Nisan 2014

Yorumlar

  1. Yirmi yıl önce dünyayı değiştirebileceğimi zannederdim. On yıl önce dünyanın buna değmeyeceğine, çevremi ve kendimi değiştirmemin yeterli olacağına inandım. Birkaç yıl önce iyice hedef küçültüp sadece kendimi değiştirmek için harcamaya başladım bütün enerjimi. Vay be !! Çok güzel olmuş bu kısım .Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok beğendim :) Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. süper bir yazı cnm... benimde böyle koleksiyonlarım var inş. paylaşmak kısmet olur.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar