Keep Calm Akımı Bana da Uğradı... Just Drink Wine...

Keep Calm...
Gerisi ne olursa olsun son dönem özellikle Instagram ve diğer sosyal medya uygulamalarında karşıma çıkan Keep Calm and .... yazan her şeye bayılıyorum! Bunun nedeni hayatımın hiçbir döneminde soğukkanlılığını koruyamamış ve damarlarında Akdeniz kanı dolaşan biri olmam da olabilir. Ama bu sloganlar, özellikle çalışırken, çok akıllı telefonumda arka plan yaptığım türlü türlü mesaj içerikleriyle baktıkça sinir katsayımı azaltmış, beni gülümsetmiş ve zaman zaman da durup dururken kahkahayı basmama sebep olmuştur. Sadece bu nedenle bile sevilesi diyorum ve Bozcaada'dan getirdiğimiz şaraplarla geçirdiğimiz bir gecede eşime ithafen hazırladığım kurbikleri yayınlıyorum:

Konu şarap ve sosyal medya ile ilişkilenmişken her okuduğumda beni güldüren ve kaynağını bilmeksizin facebook üzerinden kaydettiğim şu değerli bildiriyi de tüm şarapseverlerin dikkatine sunuyorum:

Post'um kurabiye mesajımla sona ersin o halde :)

"Keep calm and drink wine"
Yeliz

Yorumlar

Popüler Yayınlar