Gezenti Kurabiyeler: Paris, Amsterdam, Roma...

Gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi, ilginç fırsatlar yakalamayı seven ve hayattan keyif almasını bilen güzel arkadaşım Didem için kurabiyeler hazırladım.

Önce, Facebook profilinde detaylı bir tur attıktan sonra, kendisi ile ilgili notlar aldım ve çalışmaya başladım. Aslında, tasarladığım şablon sayısı fazlaydı; ama, biraz az olsun öz olsun ve renkler de birbiri ile uyumlu olsun düşüncesiyle beş tanesinde karar kıldım ve "Yurtdışı Tatil Keyfi" konseptiyle kendimi Tchibo'dan yeni aldığım, bunca zaman neden almamışım diye düşündüğüm silikon silpatımın başında buldum. (Aç parantez; sevgili dostlar, kurabiye, şeker hamuru sizin ilgi alanınızsa, normal mermerde, tezgahta vs. malesef iyi sonuçlar elde edilmiyor. Nişasta serpip şeker hamurunu açma çalışmaları çoğu zaman renkleri kötüleştirmekten öteye gitmiyor. Silikon silpat hayat kurtarır, bilginize! Kapat parantezi) Evet, tema tatil olsa da sonuna iki kadeh ve peynir de ekledim. Artık bir ritüel haline gelen Blush gecelerimizin hatrına! Kız kıza Blush içmek her saniye uzayan bir keyiftir! Nasıl atlanabilir! Yalnız kadeh kısmına takılmayalım :) Hazırladığım şarap kadehini başarılı bulmayınca biraz şekli kokteyle döndü ama olsun :)

İşte detaylar:

Arkadaşımızın valizi keşfedilecek yerler için hep hazırdır...

Uçağı bulutlara doğru güzelce havalanır...
Rotasında hep güzel yerler vardır...
Eiffel, her zaman harikadır...
Bir de arkadaşlarla geçirilen keyif zamanları vardır...
Tüm bu anılar, bir kutuda toplanır... Mutlu etmek için bir Cuma gecesi evine doğru yol alır...
Keyifli arkadaşlıklara!..

Yorumlar

Popüler Yayınlar