Bitter Çikolatalı Cupcake'ler

İnsan bazen her adımını planladığı işlerde bile küçük hatalar yapabiliyor. İki gün boyunca, elimde kağıt kalem, evlilik yıldönümü hediyesi için süsleyeceğim cupcake'leri tasarladım. Cupcake'leri fırına verirken o çizimleri hayata geçiremeyeceğimi üzülerek anladım.
Çünkü, benim süslemem gereken cupcake'lerin yüzeyinin geniş olması gerekiyordu. Oysa, ben bu iş için İkea'dan cupcake tepsisi almıştım ve cupcake alanı oldukça dardı. Dolayısı ile bir anda bir sürü süslenmeyecek cupcake elde etmiş oldum. İşin aslı, süslenmemiş cupcake hiç ağız tadıma göre değildir. Cupcake dediğimiz, üstüne ya da içine krema sıkmadıkça, nutella sürmedikçe ya da şeker hamuru ile süslemedikçe, sıradan bir kek değil de nedir?
Geceyi kendime söylenerek ve bunu nasıl önceden düşünemedim diye başımın etini yiyerek geçirdim. Sabah gözümü açtığımda birden her şey değişti. Öyle ya, süsleyemeyecek olsam da bitter çikolataya batırabilirdim... Bu niyetle, hemen kuvertür bitter çikolata ve bıçakla kendimi mutfakta buldum. Bitteri benmari yönetimiyle eriterek cupcake'leri ona batırdım ve sabırsızlıkla donmalarını bekledim. Evet, sonuç muhteşemdi! Eşim uyandığında, kekleri hayata döndürmüş olmanın mutluluğu içindeydim!
Söylemeliyim ki, şu ana kadar yaptığım cupcake'ler içinde en muhteşemi "Bitter Çikolatalı Cupcake"lerim oldu. Bu tarifi bir adım öteye taşıyacak bir lezzet olacaksa "Naneli ve Bitter Çikolatalı Cupcake"ler olacaktır, o da denenecekler listemin en üstünde beni beklemekte.
İlham vermesi dileğiyle,
Yeliz

Yorumlar

Popüler Yayınlar