Benim Tatlı Hikayem Ne Çekilişi Yapsa Mesela?


Geçen sene bloğumda blogger arkadaşlaırm için yeni yıl çekilişi yapmıştım. Bloğum için de bu güne kadar başka bir çekiliş gerçekleştirmedim.

Bugünlerde yeniden bir çekiliş yapasım var ama önce size sormak istedim. Çalışmalarımın tamamını biliyorsunuz. Ne dersiniz, Benim Tatlı Hikayem sizce çekilişte ne hediye etmeli? Hangi çalışmasını? Çalışmalarımı seviyorsunuz değil mi :))

Yorumlarınız doğrultusunda bir şeyler yapacağım. :)

Şimdiden kocaman sevgiler...

Yorumlar

  1. Ben en büyük hayranınım bilmem söylememe gerek var mı? Sen ne yaparsan ben oradayım :)

    YanıtlaSil
  2. Şu an benim için çeyizlik şeyler çok önemli :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Geçen sene ondan vermiştim, yine olabilir neden olmasın :)

      Sil
  4. Ben de etaminli çerçevelerinizi çok beğeniyorum. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Oylar ona sanırım :)

      Sil
  5. etaminli çerçevelerinize veriyorum ben de oyumu bayıla bayıla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar sevildiklerini bilmiyordum ben de :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar