Temamız Astroloji

Geçtiğimiz haftalarda astroloji temalı kurabiyeler ve burcumun simgesi olan akrep figürünü yaptım. Gerçi akreplerin tamamının doğum günü bitti ve tacını yay burcuna devrettiler ama olsun. Yükselenim de yay nasıl olsa :)




Bu kadar burç konusuna değinmişken, uzun zamandır yıldız haritamın çıkarılmasını istiyorum aslında. Daha önce İnsan Kaynakları'nda çalıştığım dönemde, mesleki burç analizlerine ilişkin bir toplantıya katılmıştım.

Tamamen tesadüfen benim adıma birkaç çalışma yapılmıştı. Hem de içinde meslek önerilerinin ve bana uygun çalışma ortamlarının olduğu çok isabetli birkaç analiz almıştım. Geçenlerde buldum da, nasıl bu kadar beni anlatabilirmiş diye düşündüm. Belki aranızda bu konuyla ilgilenenler vardır diye şansımı deneyeyim dedim. :)


Susanna Tamaro'nun otobiyografisini okudum bu hafta sonu. (Her Melek Korkunçtur) Eminim birçoğunuz onu Yüreğinin Götürdüğü Yere Git romanından hatırlayacaktır. Kısmen acılarla dolu bu hayat hikayesini okurken bir şeye takıldım. Yaşadığı bohem hayatın bir döneminde, ezoterik yayınevi sahibi bir adam kendisine yıldızlardan bahsediyor ve o da inanmadığını hatta burç vs. gibi kavramların onun için hiçbir şey ifade etmediğini söylüyor. İşin aslı tamamen öyle, inanmamak bir yana hiçbir fikri bile yok. Ardından bahsettiğimiz yayınevi sahibi ona yıldız haritasını çıkaracağını söylüyor ve haritayı çalıştığında onu 35-40 yaş aralığında çok ünlü bir sanatçı olacağını söylüyor. Susanna, gülüyor ve şöyle diyor: "İyi ama ben şarkı söyleyemem ki, dans da edemem." Yani bir kitap yazma düşüncesinden ve yıldızlardan bu kadar uzak. :) Üstelik bunu duyduğu için hiç mutlu olmuyor, uzun süre kafasına takıyor ve duyduğu güzel şey onu sadece baskı unsuru olarak etkiliyor.

Sonuç, 35 yaşında Yüreğinin Götürdüğü Yer'i yazıyor, milyonlarca okur onu tanıyor ve dünya çapında bir bestseller oluyor.


Sizin de öneriniz varsa bana yazıverin, belki birileri de bana olumlu bir şeyler söyler de motivasyonum artar biraz :)

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Ben bu çalışmana bayılmıştım Yeliz yaa :) Ellerine sağlık tekrar tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Sonucu hüsran olsa da kendileri güzeldi :)

      Sil
    2. 2012 yılında doğum haritası analizi ve 2 yıllık gelecek raporu hazırlatmıştım. En olmaz dediğim oldu :))

      Sil
    3. Darısı başıma Leyla ablacım, ben de çok istiyorum :) Şöyle iç açıcı birkaç şey söylesinler de içim açılsın biraz :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar