Spiritüalist Kitap Kurdu

Herkese merhaba,

Mutlu pazartesiler (Tabii olabiliyorsa :))

Ben, şeker hamuru ile ilgili bazı malzemelerin arayışında olduğumdan yaklaşık 5 saattir ekrana acılar içinde bakıyorum. Dolayısıyla da, benim pazartesimin nasıl geçeceği pazardan belli oldu. Kızarmış gözler ve alışmadık burunun üstünde zor duran gözlükler. :)

spiritüalist

yeni yıl hediyesi

yeni yıl hediyesi

Geçen gün paylaştığım kitap kurtlarına aynı gün bir yenisi daha eklendi. Ama yoğunluğumdan paylaşamadım. Bu kitap kurdumuz benim gibi parapsikoloji/ruhçuluk ile ilgili kitaplar okumayı sevenler için. Yani spiritüalist kitap kurtlarına özel. Bu nedenle melek kanatları da var.

Nasıl, harika değil mi:) ?

Bu arada, bugünden itibaren oldukça yoğun bir sürece giriyorum. Bir yandan kitap kurtlarından oldukça fazla sayıda yapacağım. Diğer yandan ise, iki harika pastam var. Bir de yeni yıl kurabiyeleri. Tüm bu süreçte, bir de bir hikaye yazacağım. Hatta pazartesi sürprizi olmasına niyet ediyorum. Ne için derseniz, onu da o yazımda anlatacağım ama sanırım okuyucuları oldukça meraklandırdım. Benden öncekiler o denli hızlı yazdı ki :) Ben elimi şeker hamurundan kaldırıp yazamadım. Tabii bir de Sinemimin bana attığı bir gol var ki aklımda bir gidiş varken onun yazısı ile onu izlemem imkansız hale geldi :)

Ne çok uzattım :) Siz de kitap kurdu iseniz ve çevrenizde bu kurtları hediye edebileceğiniz dostlarınız varsa geç kalmadınız. Bu sene yeni yıla bu kurtlar damga vuracak, önümdeki işlere bakıyorum da çok iddialıyım :)

Bu arada benim tüm şeker hamurundan harikalar yarattığım figürlerimi şekerdenfigür kategorisinden görebilirsiniz.

Kucak dolusu sevgiler, mümkün olduğunca soft pazartesiler...

Yorumlar

  1. Yaaa bu yeni sipariş haberlerine çok sevindim Yeliz :) Daha çok olsun daha da çok olsun.
    Hikaye konusunda da çok özür dilerim ama ben de bir anda bugüne dek görmediğim karakterlerle karşılaşınca şok geçirdim ve farklı bir dönüş yapmak istedim ;) Eminim çok güzel devam ettireceksin. Sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim <3

      Sen beni iyi ki zorladın. Zorlanmak çok güzelmiş biliyor musun :) Çok keyif aldım, mest oldum bulmaca gibi içinde dolaşırken :)
      Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar