Yeni Yıl Pastası & 6. Yıl Kutlaması

Herkese merhaba,

Geçtiğimiz perşembe günü Unilever HR Services 6. yıl kutlaması vardı. Hem 6. yılı hem de yeni yılı aynı gün güzel bir pastayla kutlamak istediler. Yeni yıl pastası hazırlama fikri beni çok mutlu etti, ne zamandır kırmızılı yeşilli, noelli geyikli figürler hazırlamak istiyordum. Dolayısı ile bu siparişi mutluluktan uça uça kabul ettim :)


yeni yıl pastası


Uzun zamandır pastalarımda sürekli değişiklikler yapıyorum. Ya keki, ya kreması... Şöyle bir gerçek var, ben çikolatalı pasta yapıyorum. Bir çikolata delisinin aklını alabilecek pastalar. Pişirdiğim kek, itiraf etmek gerekirse bir pastacıdan satın alabileceğiniz en maliyetli kek. İçinde sadece tereyağı ve gerçek çikolata var. Lezzeti brownie tadında. Çikolata sevmeyen birinin yiyebilmesi zaten çok mümkün değil. (Çikolata sevmeyenleri sünger kek+krem şantili düğün pastalarına havale ediyoruz :))

pasta siparişi

Pasta salona geldiğinde önce görüntüsü için sonra da tadı için duymadığım iltifat kalmadı. Neredeyse oturup sevinçten ağlayacaktım tüm yorgunluğuma rağmen. Bir pastaya 2-3 gününü harcayan bir insanın o gün için daha mutlu bir an olamaz.

pasta siparişi

yeni yıl pastası siparişi

yeni yıl pastası siparişi

yeni yıl pastası siparişi


Siz de yeni yıl gecesi için böyle harika bir pasta isterseniz bana ulaşabilirsiniz.

Şimdiden mutlu haftalar&Sevgiler...

Yorumlar

  1. Cok guzel gorunuyor ellerinize saglik. Yazinizi yarin paylasacagim belki pasra yaptirmak isteyen cikar. Bol sanslar ve sevgiler♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Mutlu oldum yorumunuza. Sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar