Benim Tatlı Sonbahar Kızım...

Eveet, şimdi gelin sizi sonbahar kızımla tanıştırayım.

Aslında tasarım bana ait değil. Instagram'da takip ettiğim Güldeniz Yılmaz'a ait. Instagram'da karakterlerinden birine kendini benzetenlere hediyeleri vardı. Ben de kendim ne kadar benzeyebilirim bilmem ama figürümü kesin benzetirim diyerek figür çalıştım.
Sonucunda da bir çerçeve kazandım. Elime henüz ulaşmadı ulaşınca onu da paylaşırım.

Şimdi önce kızımı sonra da beni göreceksiniz :)





Yapraklar, kelebekler, sevgiler hepinize...

Yorumlar

  1. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Çook güzel olmuş:)) ellerinize sağlık çok şirin:))

    YanıtlaSil
  3. İkiniz de pek cicisiniz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar