Malzeme Mühendisinin Pastası

İçindeki en büyük uhde nedir derseniz, sanırım biraz düşündükten sonra şu yanıtı veririm: "Bunca güzellik yaratırken ve birçok kişinin mutlu anlarına, doğum günlerine tanık olurken canımın içi dediğim kardeşlerimin, ailemin doğum günlerinde bırakın onlar için pasta yapmayı, yanlarında bile olamamak."

Ne yazık ki, ailesinden uzak şehirlerde iş bulmuş ya da yuva kurmuş, orada yaşamayı seçmiş birçok arkadaşım da aynı yanıtı verecektir. (Pasta yapma kısmı hariç :))

İlk kez halamın doğum gününe harika bir pastayla gitmiştim ve tam link verecektim ki imkansız bir şey fark ettim! O pastayı bloğumda paylaşmamışım :( Hemen arkasından yazıyorum o halde :(

Neyse, ailenin ikinci şanslısı doğum günü öncesi İstanbul'a gelen kardeşim oldu.

amsterdam pasta



Pastanın özelliklerini kısaca anlatayım.

Gökmen, canım kardeşim, kimsenin ne iş yapacağını anlamadığı bir bölümde okuyor. :) Malzeme Mühendisliği/Metalurji (hayır meteoroloji değil :)) son sınıf öğrencisi.

erkek pasta

İşin aslı ben bile nasıl bir eğitim aldığını bilmediğimden açtım interneti çalıştım pastaya, aldığı dersleri inceledim :) ekşisözlüğü aradım taradım :) Sağ olsun kardeşim sosyal medyada da pek kendini paylaşmadığından epeyce zor oldu bu kısım. En son onun hurdalar arasında yaptığı bir stajın fotoğrafını görünce tamamdır dedim :) Yeşil bir zemin üstüne biraz malzeme atarsam oldu bu iş :)


malzeme mühendisliği metalurji pasta


Bu karede de biz varız :) İki kardeşimin ortasındaki yer cücesi (1,74) boyumla ben :) soldaki de eşim :)

Ve benim de ilk kez bir pastamla başbaşa fotoğrafım oldu :) İnanılmaz mutluyum :)

bakerist

İyi ki doğdun güzel yürekli canım kardeşim, benim İzmir'deki hayatımdaki en güzel kültür elçim. Birlikte kaç tiyatroya, konsere gittik ki İstanbul'da en çok bunu arıyorum ben. Kafamın bu kadar uyduğu, kalbimin bu kadar sevdiği bir can. İkisi de İzmir'de...

Sevdiklerimiz hep yanımızda olamasalar da bulundukları yerde hep mutlu olsunlar, sağlıklı olsunlar. Bize fotoğrafları da yeter.

Sevgiler...


Yorumlar

Popüler Yayınlar