Yeni Ürün: Şekerden Tablo

Hazır 1fikir1sihir'in harika işlerinden bahsetmişken, kendisiyle sıcağı sıcağına ikinci çalışmamızı paylaşmak istedim.

Aslında başlığı yeni ürün olarak attım ama ürün hiç de yeni değil. Uzun zamandır tüm kurabiyelerim tabloya dönüşüyor ve bunu kurabiye gönderdiğim kişiler yapıyordu. Bu sefer süreci değiştirdik. Doğrudan tablo olarak gönderdik!

Bu çalışmamda tasarımım önce onun sürpriz kutuları için Ankara'ya, Ankara'dan da kitap kurdu bir öğretmeni mutlu etmek için Hakkari'ye gitti.

Ben sonundaki mutluluğu, bu kutunun açıldığı anki sevinci gördüğümden gittiği yerleri çok mutlu ettiğini gördüm. Şimdi sıra sizinle paylaşmakta:


kişiye özel tasarım


kişiye özel tasarım

kişiye özel tasarım


Siz de bu tablolardan hediye etmek isterseniz bana ulaşabilirsiniz.

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Bu tablo harika olmuş Yeliz. Ellerine sağlık :) Önünde cam var mı? Ben bizim dev kurabiyeyi hala çerçeveletemedim de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sinem'cim, evet İkea'nın derin çerçevelerinden, camı var. Bence bir an önce hallet, çünkü benim önceki çalışmalar da çerçevelenmediği için sürekli kırılma tehlikesiyle karşı karşıyalar. Ya da renkleri solabiliyor.

      Sil
    2. Yaa gerçekten mi? Kapalı kutuda tutuyorum ama tamam İkea'ya gidince ondan alayım o zaman :) Teşekkür ederim canım.

      Sil
    3. Ama o çerçeve o kurabiyenin boyuna uyar mı acaba? Bilemedim şimdi :( Kardeşim hacimsiz çerçevelerinden almıştı ikeanın onlara da bir bak sen

      Sil
    4. Hacimsiz derken? Anlamadım ne demek istediğini. En iyisi unutmayayım da yanıma alayım onu ben :))

      Sil
    5. Bu çerçevede camı ile figür arasında 3,4 cm fark var normalde olmaz da ondan. Sen bir bakarsın.

      Sil
    6. Hıı tamam anladım şimdi. Ama o zaman da baskı olmaz mı ki? Dur ben o işi de bu hafta halledeyim. Aralık ayı çok zor geçecek sanırım benim için;)

      Sil
    7. Neden zor geçsin canım :) Hallet bir an önce :) Yanında götürür denersin birkaç modelde

      Sil
  2. Senin yaptığın her şey cici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakanlardan ötürüdür o :)) Çok teşekkürler <3

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar