Dev Kurabiye: Dolu Dolu Bir Aşk Hikayesi

Herkese merhaba,

Yine ekim ayı çalışmalarından birini yeni yayınlayabiliyorum. Bundan sonra böyle mi olacak diye de korkuyorum :( Eskiden vaktim olurdu her çalışmayı sıcağı sıcağına yayınlardım. Ama çalışma yoğunluğu içinde zaten öyle bir şansım olmuyor, bununla birlikte sonrasında da elde edemiyorum. Oysa en güzel duygular da o çalışma siparişi verenin eline ulaştığında oluyor.

Yasemin Hanım bana ulaştığında Gürkan Bey Bangladesh'ten dönmek üzereydi. Doğum günü için ona böyle bir sürpriz yapmak istedi. Kolay değil tabii ki, sevdiğiniz insanı, onunla hayata yeniden başladım, benim için çok değerli dediğiniz birinin sizden kilometrelerce hatta ülkelerce uzakta yaşaması.

Yasemin Hanım'la Gürkan Bey'in hikayesi çok özel. Yasemin Hanım da o kadar güzel bir anlatıcı ki, bu kurabiye öncesi roman gibi sayfalarca hikayelerini okudum. Çok mutlu oldum, kendimi de azıcık özel hissettim okurken. :)

sevgiliye hediye


Bu hikayede nezle bir kızın bir avm'de sabahtan akşama kadar kahvaltı masasında başlayıp uzayıp giden sohbeti var. Sonrasında anlıyor onun "o adam" olduğunu. Tesadüfler var, uğurlar var. Müzik var, besteler, notalar var.

Hep mutlu olsunlar.

Sevgiyle...

Yorumlar

  1. Yelizcim aşk kurabiyecisi oldun :)) amma gidişatın diplomasız psikolog. Seni seviyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni seviyorum Leyla Ablacım <3 Bakalım hayat ne getirecek, özür kurabiyeleri çalışırsam pekala olabilirim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar